کد خبر: 979678
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
سرويس ايران جوان آنلاين: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، طرح محرومیت زدایی را در ۳۱ دهستان به نتیجه رسانده و در تمام استان‌های کشور نیز در دست اجرا دارد.
حاج عظیم ابراهیم‌پور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در همایش تجلیل از افسران جنگ اقتصادی (کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کویری) در تحقق گام دوم انقلاب به میزبانی مسجد اعظم بقیه‌الاعظم (عج) روستای حسن‌آباد دامغان با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۱۳۱ دهستان بسیار محروم کشور اجرا شد، گفت: از مجموع یک هزار و ۵۹۸ دهستان خیلی محروم، این طرح در ۳۱ استان به مرحله اجرا درآمده است. وی بابیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲ هزار و ۸۹۸ روستا طرح محرومیت‌زدایی دارد، افزود: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها و خدمت به مردم در مناطق محروم از افتخارات سپاه محسوب می‌شود. فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به اینکه اقتصاد سرمایه‌داری باید به مردم‌سالاری دینی تبدیل شود زیرا اقتصاد سرمایه‌داری به کشور آسیب زده است، ادامه داد: مدل ایجاد اشتغال در مناطق محروم، عدم وابستگی به‌نظام بانکی است و مردم با آورده خود در ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری نقش دارند.
ابراهیم‌پور تصریح کرد: معیشت، اشتغال، عمران، سازندگی، تعلیم و تربیت، سلامت و سبک زندگی اسلامی از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح‌های خود را در مناطق محروم اجرا می‌کند. وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید باید تقویت شود، افزود: دشمن هیچ حربه‌ای جز راه انداختن جنگ اقتصادی ندارد و ما نیز باید از وابستگی به نفت خارج‌شده و اتکا ما به ظرفیت‌ها و تولیدات داخلی باشد. فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ادامه داد: از آنجا که روستا‌ها نقش مهمی در زمینه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارند لذا باید برای رونق این موضوع تمامی موانعی که بر سر راه کشاورزان و دامداران وجود دارد به نحو احسن برداشته شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار