کد خبر: 979476
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
سرويس ايران جوان آنلاين: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برگزاری دهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین‌آلات، تجهیزات آبیاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خبر داد.
فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به برپایی دهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین‌آلات، تجهیزات آبیاری قزوین گفت: در این نمایشگاه ۸۰ شرکت تولیدی از استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان، مازندران، گیلان و قزوین و همچنین نمایندگی چند شرکت خارجی دستاورد‌ها و تولیدات خود را در معرض دید عموم و متخصصان کشاورزی قرار می‌دهند. وی افزود: در این نمایشگاه انواع تجهیزات مورد نیاز سیستم‌های نوین آبیاری، نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی در ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضا به نمایش گذاشته می‌شود.
خمسه اضافه کرد: ۳۵ تا ۴۰ درصد از فضای نمایشگاه مربوط به سیستم‌های آبیاری و آب و خاک، ۲۵ درصد ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، ۲۰ درصد نهاده‌های کشاورزی و مابقی نیز مربوط به پهپاد‌ها برای سمپاشی مزارع و سایر موارد بخش کشاورزی است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه سال‌جاری همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار