کد خبر: 979244
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
نماینده مردم میانه
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان قول‌هایی که به مردم داده‌اند در خصوص رفع مشکلات زلزله زدگان عمل کنند.

یعقوب شیویاری در نشست علنی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: جریانات اخیر باعث شد زلزله آذربایجان و حوزه انتخابیه میانه به باد فراموشی سپرده شود که امیدوارم مسوولان در این مورد دقت لازم را داشته باشند.

وی گفت: جریانات اخیر باعث شد زلزله آذربایجان و حوزه انتخابیه بنده شهرستان میانه به باد فراموشی سپرده شود که امیدوارم مسوولان در این مورد دقت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زلزله اخیر باعث شد که چند نفر از همشهریانم را از دست بدهم. از تمام مسوولان لشکری، کشوری، نظامی، انتظامی و مردم که در مناطق حضور پیدا کردند، تشکر می‌کنم و از همه کسانی که برای ابراز همدردی در منطقه حضور داشتند و مردمی که در این موضوع آسیب دیدند تشکر می‌کنم.

وی با خطاب قرار دادن رئیس جمهوری مطرح کرد: آقای رئیس جمهور؛ فردا قرار است در استان حضور داشته باشید و از مناطق زلزله‌زده هم دیدار خواهید کرد، خواهشمندم دست خالی نیایید.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: مسوولان قول‌هایی که به مردم داده‌اند در خصوص رفع مشکلات زلزله‌زدگان عمل کنند.

وی متذکر شد: تذکر بنده به وزیر راه و شهرسازی است، آقای اسلامی قول‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه داده‌اید، تقریبا انجام نشده است به‌ویژه راه‌های روستایی شیخ درآباد و گنجه غار و راه بین شهری میانه هنوز اقدامی انجام نشده است.

نماینده مردم میانه در مجلس در ادامه با خطاب قرار دادن وزیر نفت، خاطرنشان ساخت: آقای زنگنه؛ گاز مایع در استان‌های آذربایجان‌شرقی به ویژه شهرستان میانه کاهش یافته است و صدای مردم در آمده است به‌جای صادرات گاز به ارمنستان به مردم ایران و استان‌ها برسید.

شیویاری تاکید کرد: قول‌هایی که مسوولان درباره زلزله‌زدگان داده‌اند، اجرایی کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر