کد خبر: 979048
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان :
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین ، نمایشگاه فرهنگی بصیریت بسیج با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ،جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان و فرمانده بسیج ادارات و دستگاههای اجرایی استان در محل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،فرمانده  پایگاه بسیج شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  با بیان اینکه جهاد رکن بسیج در همه عرصه‌هاست افزود: بسیج افتخارش خدمت‌رسانی به مردم است و گروه‌های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور برنامه خدمت‌رسانی به نیازمندان را دردستور کار قرار داده اند.

مهندس هاشم امینی با تبريك هفته بسيج گفت : وظيفه ما در مقابل خون شهدا ، زندگي بسيجي وار در تمامي عرصه هاي زندگي مي باشد كه اميدوارم در اين راه موفق باشيم  چرا که رمز پيروزي بر دشمنان ايران و انقلاب اسلامي را در تداوم راه شهيدان و اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري دانستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگی بصیرت بسیج تصریح کرد:به  مناسبت هفته بسیج و به منظور پاسداشت حماسه‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان بسیجی در سالیان عزت و شرف دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی بصیرت بسیج در 3 بخش نمایشگاه تصاویر بصیرتی و مستندی ،نمایشگاه تجسمی ،تفحص وشهدا ، نمایشگاه فرهنگی شامل عرضه محصولات فرهنگی ،صنایع دستی و عفاف و حجاب می باشد.

وی هدف ازبرگزاری  این نمایشگاه را آشنایی بهتر قشرهای مختلف مردم به خدمات و فعالیت‌های بسیج در راستای محرومیت‌زدایی از روش های اولیه و عینی شناسایی و تفحص پیکر مطهر شهدا دانست و اعلام کرد: نمایشگاه در حقیقت پاسخ به مهم ترین سوالی که همواره در طول سالیان بعد از جنگ و در خلال عملیات تفحص شهدا در اذهان مردم مطرح بوده است و آن نحوه تشخیص پیکر مطهر شهدا بوده است.

فرمانده بسیج شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تصاویربصیرتی و مستندی  افزود: به همت پایگاه بسیج شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان  در راستای افزایش سطح آگاهی و بصیرتی کارکنان و سایر اقشار جامعه  به مدت یک هفته نمایشگاه پوستر و عکس تحت عنوان استکبارستیزی را برقرار است.

 وی افزود: این نمایشگاه حاوی عکس‌ها و پوسترها مفهومی بود که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم و با ادله و استدلال جنایات و دشمنی‌های استکبار جهانی را برای مردم به تصویر می‌کشد.

مهندس امینی در خصوص نمایشگاه تصاویر بصیرتی و مستندی اعلام کرد: گفت: تصاویر به نمایش داده شده  با محوریت خیانت و دشمنی‌های آمریکا، آمریکا و تروریسم، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و برخی دیگر موضوعات مرتبط با استکبار بود.

لازم به ذکر است: نمایشگاه فرهنگی بصیرت بسیج به مدت یک هفته تا هفتم آذر ماه در محل شرکت آب وفاضلاب  دایر شده و بازدید برای عموم آزاد است، همچنین در این نمایشگاه کتاب  با تخفیف 70 درصدی برای کارکنان و 50 درصد برای عموم به متقاضیان عرضه می شود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار