کد خبر: 978987
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی را از تبلیغات سهیل دریافت کنید

ساک دستی تبلیغاتی یکی از بهترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است که هر فردی به عنوان نگه‌دارنده محصولات خریداری شده به آن نیاز پیدا می‌کند. از ساک دستی در تمامی فروشگاه و مراکز خرید استفاده می‌شود از این‌رو می‌توان گفت که این وسیله کاربردی استفاده گسترده‌ای دارد که می‌توان از آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای تبلیغ برند و کسب‌و‌کارهای مختلف استفاده کرد. اگر شما هم به دنبال هدیه دادن چنین وسیله تبلیغاتی پرکاربردی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به مجموعه تبلیغات سهیل مراجعه کنید و انواع هدایای تبلیغاتی در انواع طرح‌ها و مدل‌ها را با بهترین متریال مشاهده کنید تا بتوانید هدیه تبلیغاتی مدنظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. مجموعه تبلیغات سهیل، یکی از بزرگترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع هدایای تبلیغاتی است که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال جهت تولید انواع هدایای تبلیغاتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده می‌کند. در ادامه شما را با دو نمونه از بهترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

ساک دستی تبلیغاتی

همانطور که اشاره کردیم ساک دستی تبلیغاتی یکی از بهترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توانید از آن برای تبلیغات برند یا کسب‌وکار خود استفاده کنید. ساک دستی تبلیغاتی برای قرار دادن محصولات مختلف شامل: انواع پوشاک، انواع زیورآلات، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع قطعات الکترونیکی، انواع کتاب و سررسید، انواع اسناد، کاتالوگ‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد از این‌رو می‌توانید از آن برای معرفی و تبلیغ برند خود استفاده کنید.

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکر تبلیغاتی یکی از اهدایای تبلیغاتی بسیار لوکس به حساب می‌آید که علاوه‌بر کاربرد پخش فایل‌های صوتی و موزیک می‌تواند نام برند شما را برای همیشه در ذهن مخاطبان و مشتریانتان تثبیت کند. درواقع می‌توان گفت که انتخاب و هدیه دادن، اسپیکر تبلیغاتی به مشتریان یک انتخاب بسیار هوشمندانه است چراکه در کنار کاربرد فوق‌العاده‌ای که دارد از زیبایی و جذابیت بسزایی نیز برخوردار است. از همه مهم‌تر اسپیکرهای تبلیغاتی کوچک و قابل حمل هستند از این‌رو نه تنها مشتریان شما می‌توانند آن را به همراه خود به همه جا ببرند بلکه با بردن آن به مکان‌های دیگر موجب می‌شوند که مردم دیگر لوگو و نام برند شما را بر روی آن مشاهده کنند و با برند و کسب‌وکار شما آشنا شوند. از این‌رو می‌توان گفت که اسپیکر تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است.

توجه داشته باشید که اسپیکر تبلیغاتی مانند سایر هدایای تبلیغاتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود از طرفی به این دلیل که این هدیه بیشتر مناسب افراد جوان و نوجوان است بهتر است برای این هدیه تبلیغاتی، طرح و رنگ مجذوب‌کننده‌ای را انتخاب کنید تا بیشتر در ذهن مشتریانتان باقی بمانید.

پاوربانک تبلیغاتی

پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی را از تبلیغات سهیل دریافت کنید

و اما یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد که قصد معرفی آن را داریم، پاور بانک تبلیغاتی است. همانطور که می‌دانید قبل از اینکه وسیله‌ای به نام پاوربانک راهی بازار شود همه با معضل کمبود شارژ تلفن همراه هوشمند و درنتیجه خاموش شدن آن زمانی که خارج از منزل بودند و به برق دسترسی نداشتند، دست و پنجه نرم می‌کنند. اما اکنون همه با داشتن پاوربانک می‌توانند هر زمان که موبایل آن‌ها با کمبود شارژ روبه‌رو شد آن را به پاوربانک متصل کنند تا بتوانند آن را به راحتی شارژ کنند. از این‌رو شما می‌توانید از این وسیله کاربردی برای تبلیغات برند یا کسب‌وکارتان استفاده کنید. به گونه‌ای که می‌توانید لوگو و نام برند خود را بر روی آن حک کنید تا هر بار که مشتریان شما این هدیه تبلیغاتی را از کیف خود بیرون آوردند و نگاهشان به لوگو و نام برند شما افتاد، کسب‌و‌کار، محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید بخاطر بیاورند.

البته لازم است اشاره کنیم که پاوربانک تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی لوکس است که کمی برای شما هزینه‌بر خواهد بود از این‌رو هدیه دادن آن به تعداد افراد زیاد در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها خیلی معقولانه نیست. شما می‌توانید از پاوربانک تبلیغاتی برای هدیه به مدیران کسب‌وکارهایی که با آن‌ها در ارتباط هستید یا برخی افراد خاص استفاده کنید. البته به این دلیل که پاوربانک نیز در معرض دید سایرین قرار می‌گیرد می‌توان افراد بیشتری را با برند و کسب‌وکار شما آشنا کند. برای سفارش پاوربانک تبلیغاتی تنها کافیست که با کارشناسان مجموعه تبلیغات سهیل تماس بگیرید و پاوربانک تبلیغاتی مدنظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان با بالاترین و بهترین کیفیت آن را تحویل بگیرید.

پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی را از تبلیغات سهیل دریافت کنید

درصورتی که قصد دارید برای هدیه دادن به مشتریان خود از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید می‌توانید به مجموعه تبلیغات سهیل مراجعه کرده و سفارش خود را در زمینه انواع هدایای تبلیغاتی به ویژه خودکار و دفتر یادداشت تبلیغاتی، با بهترین متریال ثبت کنید. مجموعه تبلیغات سهیل با برخوردار بودن از کادری مجرب باکیفیت‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع خدمات و هدایای تبلیغاتی این مجموعه به شهر زیر است:


چاپ هدایای تبلیغاتی
چاپ لیزر
چاپ قطعات صنعتی
پاور بانک تبلیغاتی
اسپیکر تبلیغاتی
فلش تبلیغاتی
دفتر یادداشت تبلیغاتی
کیف پول تبلیغاتی
کوله پشتی تبلیغاتی
ست مدیریتی تبلیغاتی
خودکار تبلیغاتی
فولدر تبلیغاتی
کیف سمیناری تبلیغاتی
لیوان سرامیکی تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی
سررسید تبلیغاتی
لیوان کاغذی تبلیغاتی
جاکارتی تبلیغاتی
جلد مدارک تبلیغاتی
کیف مدارک تبلیغاتی
ساک دستی تبلیغاتی
ابزار تبلیغاتی
لباس کار تبلیغاتی
شارژر فندکی تبلیغاتی
جلد عابر بانک تبلیغاتی
بج سینه تبلیغاتی
ساک پلاستیکی تبلیغاتی
آفتابگیر تبلیغاتی
تیشرت تبلیغاتی
آدرس و شماره‌های تماس این مجموعه به شرح زیر است:

آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی، کوچه مشیر الخلوت غربی، کوچه خوئی، پلاک ۵ زنگ ۱
شماره تماس دفتر فروش: ۰۲۱، ۳۳۹۱۰۵۶۸
شماره تماس‌های کارگاه چاپ: ۰۲۱، ۳۶۰۵۵۹۹۸ - ۰۲۱، ۵۵۵۸۸۴۵۷

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار