کد خبر: 978981
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
۴ آذر ۹۸ هم به دفتر افتخارات ملت ایران در موقع‌شناسی، بصیرت و استکبارستیزی افزوده شد و مردم انقلابی تهران در اجتماعی دشمن‌شکن، ضمن حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور، سوءاستفاده آشوبگران از اعتراضات مردمی به تصمیم دولت در شیوه مدیریت مصرف بنزین را محکوم کردند.
رحیم زیاد علی
سرویس سیاسی جوان آنلاین: راهپیمایان تهرانی روز گذشته در این قیام باشکوه که در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف برگزار شد، همچنین با فریاد‌های «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از مواضع خصمانه امریکا درباره حوادث اخیر کشور اعلام کردند و در عین حال خواستار توجه رئیس‌جمهور به مطالبات اقتصادی و معیشتی محرومان کشور شدند.

به گزارش جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: فتنه‌ای که در روز‌های اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در عرصه‌های مختلف ظرف ۴۰ سال و به خصوص در هشت ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است.

فرمانده کل سپاه خطاب به راهپیمایان تهرانی گفت: امروز که شما اینجا در قلب جهان اسلام یعنی تهران جمع شده‌اند، تیر خلاصی به تلاش‌های امریکا زدید، آفرین بر شما و قدم‌های ثابت و استوار که آمدید. آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر از آسمان به این نقطه نگاه شود، واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده‌اید. سلامی افزود: هر امتی امام خود را گم کند، محکوم به هلاکت و مصیبت است. شما از حوادث دردناک صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجرا‌های غم‌انگیز تکرار شود.‌ای کاش اندکی از این جمعیت در مسجد کوفه بود تا امام علی (ع) ضربت نخورد،‌ای کاش شما با امام حسن می‌بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند و همه آبروی هستی را به قربانگاه اسلام نبرد. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و این لحظه در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستیم، گفت: جنگی که در خیابان‌های ما آغاز شد، یک سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد، شما دقیق عمل کردید و آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمن بپیوندید، نجیبانه صف خود را جدا کردید و امروز به میدان آمدید تا اسلام دوباره سرافراز، ایران جاودانه و دشمن فرو بپاشد.

تیر خلاصی که به دشمن زده شد
«امروز تیر خلاص به دشمن زده شد.» این عبارتی بود که سردار سلامی در توصیف حضور مسئولانه تهرانی‌ها در راهپیمایی دیروز عنوان کرد و گفت: «فتنه‌ای که در روز‌های اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در عرصه‌های مختلف ظرف ۴۰ سال و به خصوص در هشت ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است. او نمی‌توانست حادثه بسازد، اما منتظر ساختن یک حادثه بود تا از آن استفاده کند، دشمن حتی به پوشک بچه هم برای آزار مردم متوسل شد، بنزین فقط بهانه بود و او به دنبال اذیت کردن ملت ایران بود.» سلامی افزود: «دیدید که حتی ترامپ جلسه استیضاح کنگره را نیامد و در کاخ سفید ماند و اتاق فرماندهی تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد. ما رصد می‌کردیم، او این بار همه توان خود را به صحنه آورد، فشار و جنگ روانی حداکثری و پیاده نظام مزدور داخلی به میدان آمد. حتی ناو هواپیمابر او که ماه‌ها از ترس ما در بیرون از خلیج فارس مانده بود، به میدان آمد. اما می‌گویم به آن‌ها که دیر شده است، به صهیونیست‌ها هم می‌گویم که دلخوش به امریکا نباشند، او دیر می‌آید، زمانی می‌آید که شما نابود شده‌اید.»

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به شکل سریالی در همه صحنه‌ها و با هدایت یک مرد الهی حضور داریم، خاطرنشان کرد: «آن مرد بزرگی که این لحظه در نزدیکی ماست، در قلب ما خانه دارد. او کسی است که در عمق سرزمین‌های تحت سلطه دشمنان نفوذ کرده و آن‌ها را به عقب رانده است. سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد آزادیخواهانه علیه مستکبران تبدیل کرده است و توسعه نفوذ انقلابش را هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر برده، شرافتمندانه به میدان آمد و خداوند به عزت او افزود و صفحه جدیدی از تاریخ بزرگ برای ایران بزرگ ساخت.» وی گفت: «رهبر ما سیاست امریکایی‌ها و مستکبران را در لبنان با شکست مواجه کرد، چنان سپاهی در آنجا ساخت که صهیونیست‌ها روزشان، شب است. او از ملت سوریه دفاع کرد، جهان اسلام را به هم پیوند داد و سرانجام آن زنجیره مستحکم مقاومت را حفظ کرد. ملت عراق را از شر شیاطین و تجزیه آن‌ها نجات داد و امت را به هم گره زد؛ به اربعین نگاه کنید. او کسی است که هر امتی به آن تکیه کرد، ایستاد و هرکسی از او فاصله گرفت، افتاد. هنر او شکستن قدرت‌های بزرگ و تحقیر امریکا و پیروز کردن مسلمانان است.»

به خیمه دشمن رسیده‌ایم
سرلشکر سلامی با بیان اینکه رهبری قائمه و مردم قاعده انقلاب ما هستند، عنوان کرد: «مطمئن باشید امروز دیگر دشمنان ما قادر به هیچ عملی نیستند، آن‌ها شکست خورده‌اند، به قامت رهبران افسرده و پژمرده‌شان نگاه کنید. ما همه جا آن‌ها را تعقیب می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوییم که ما هیچ کاری را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و با همه تسویه حساب می‌کنیم، روز و کیفیت آن را ما مشخص می‌کنیم. ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر دشمنان بسته‌ایم.»

فرمانده کل سپاه گفت: «سفیر یکی از کشور‌ها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم، اما نامش را نمی‌گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آن‌ها گفت "به اروپایی‌ها بگویید ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده‌اند، بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت جدا می‌شود. " ما به خیمه دشمن رسیده‌ایم، دشمن دیگر نفس ندارد و سیاست و قدرت نظامی‌اش دیگر نافذ نیست و در مقابل شیر‌های سپاه و ارتش اسلام هیچ قدرتی یارای ایستادگی ندارد. وی خطاب به مسئولان اظهار داشت: به همه مسئولان می‌گویم که ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد، اکنون نوبت ماست، کمربند‌ها را ببندید، میان مردم حرکت کنید و مشکلات را حل کنید. ما با مردم هستیم و پیشمرگ و فداییان مردم هستیم.

از خط قرمز‌های ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم
سرلشکر سلامی با هشدار به دشمنان ملت ایران خطاب به سران امریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود، گفت: «شما ما را در میدان تجربه کرده‌اید و سیلی‌های محکمی خوردید و نتوانستید پاسخ بدهید؛ بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده و برخی را هم ندیده است. منتظر باشید از خط قرمز‌های ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم.»

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: «هرکسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آنگونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد. به ملت ایران احترام بگذارید و مؤدب باشید، اگر این انرژی متراکم آزاد شود، هیچ دشمنی در هیچ جای جهان امن و امنیت نخواهد داشت.» وی ادامه داد: «ما ملت اسلام و ملت ایرانیم و رهبر بزرگی داریم که تا به امروز ما را از همه صحنه‌های سخت، ایمن عبور داده است و پناهگاه همه مستضعفان است.» سرلشکر سلامی در پایان خطاب به مردم انقلابی حاضر در تجمع امنیت، اقتدار و آرامش تهران گفت: «من خاک کف پای همه شما را برای تبرک به صورت می‌کشم، پاهای‌تان را می‌بوسم و برای همه شما عزیزان، عزت، تندرستی، شادابی و سربلندی از خداوند خواستارم».

قطعنامه راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت
قرائت قطعنامه راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور از دیگر برنامه‌های مراسم دیروز تهران بود که در شش بند اعلام و با تکبیر مردم تأیید شد. در ابتدای این قطعنامه آمده است: خداوند قادر متعال جلّ و علا را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت نعمت بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه با هدایت‌های حکیمانه ولی‌فقیه شجاع و مقتدر امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایتمداری ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی توطئه جهانی و فتنه استکباری دیگری با شکست مواجه شده و با جدایی آگاهانه مردم از صف اغتشاشگران مزدور را در هم پیچید و همگام با دیگر هم‌میهنان هوشیار و لحظه‌شناس ایران عزیزمان توفیق حضور در راهپیمایی و تجمع بزرگ لبیک به رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، در قلّه این حرکت مردمی، پایتخت سیاسی ام القرای جهان اسلام، تهران نصیب‌مان شد. متن قطعنامه به این شرح است:

۱- بیانات هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه قافله‌سالار صبر و بصیرت در دفاع از کیان اسلام و نظام مقدس اسلامی در فضای غبارآلود این ایام را عامل شکست توطئه جهانی و جدایی صف ملّت از اغتشاشگران و اشرار دانسته، ضمن تجدید میثاق با رهبر مقتدر و مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جان‌مان، آمادگی تا پای جان خود برای اطاعت محض از فرمان‌های معظم‌له به‌عنوان فصل‌الخطاب، تنها راه غلبه بر مشکلات و مایه عزت و سربلندی ملت و کشور اعلام می‌نماییم.

۲- دفاع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از مصوبه سران قوا در موضوع مدیریت سوخت را که در واقع حمایت هوشیارانه از کیان نظام و کلیت قوای سه‌گانه کشور، که دو قوه آن برگرفته از رأی ملت می‌باشد دانسته و به‌عنوان مطالبه جدی ملت، بررسی چرایی بی‌تدبیری در شیوه و زمان اجرای مصوبه و ضرورت ریشه‌یابی و شناسایی عناصر دخیل در این اقدام و پاسخگویی منطقی مسئولین را خواهانیم.

۳ ـ با حفظ اتحاد و انسجام ملی و حضور آگاهانه در صحنه، مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از جنایات نابخشودنی دشمنان کینه‌توز اسلام و مسلمین؛ به سرکردگی شیطان بزرگ امریکا و ایادی زبون داخلی استکبار اعم از اشرار، منافقین، سلطنت‌طلبان و ورشکستگان سیاسی ذلت‌پیشه و حملات ددمنشانه به اماکن و قرآن سوزی رذیلانه را اعلام و از دستگاه قضایی محاکمه فوری و اشد مجازات مسببان را خواهانیم.

۴ ـ با اعتراض جدی نسبت به بی‌تدبیری صورت گرفته در نحوه و زمان اجرای افزایش نرخ بنزین آن هم در مقطع حساسی که با فتنه انگیزی استکبار و دولت‌های مرتجع منطقه، جبهه مقاومت و کشور‌های پیرامونی ایران دستخوش التهابات بود و در داخل نیز تورم و گرانی بی‌سابقه ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ضعف مدیریت، معیشت مردم را هدف قرار داده است، اهتمام واقع‌بینانه غیرشعاری در کاستن از آثار تورمی و گرانی کالا و خدمات ناشی از مصوبه اخیر و جبران خسارات آسیب‌دیدگان از اغتشاشات اخیر و توجه جدی به نظرات کارشناسان دلسوز انقلابی را وظیفه مسئولین می‌دانیم.

۵ ـ با الهام از رهنمود‌های گهربار مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، خاتمه دادن به فرصت‌سوزی سال‌های اخیر، دل نبستن و چشم امید نداشتن به مذاکرات بی‌حاصل با بیگانگان و اتکا به توانمندی‌های مایه مباهات داخلی و نسل جوان متعهد انقلابی را وظیفه ذاتی مسئولین دانسته و هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به آن را محکوم می‌نماییم.

۶ ـ از دولت و شورای عالی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات، راه‌اندازی اینترنت ملّی و محدودیت فعالیت رسانه‌های معاند مخل امنیت و مصلحت کشور را خواهانیم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Denmark
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
2
1
احسنتتتتت
ناشناس
|
France
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
2
1
درود بر سردار با قدرت سپاه.....صحبت هایشان روح افسرده را زنده میکند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
1
حالا اونایی که می خواستن ما را از جهنم نجات دهند می گفتن به اون آقا رای ندین بدین به این آقا، حالا این آقای چجوری جوری وزیری انتخاب می کند که معاونانش.... چی می کشند کشاورزان، باغداران دامداران و... خیلی راحت وزیر استعفاء می دهد بدون جوابگویی به بد عملکردی هایش چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
1
استعفا هم که می دن می شن مسول امنیت غذایی
اینها اتفاقی ست؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
1
تیر خلاص به دشمن. زمانی زده میشه که مردم به آن درجه از بصیرت برسند و گوش به فرمان عقل سلیم باشند نه سلبریتی های ورزشی و هنری بی هنر! و کاسه چکنم چکنم به دست گیرند!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
1
همه میدونند چه کسی در زمین ترامپ بازی کرده واین بلوا را راه انداخته...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
کسی هست موضوع به این واضحی رو ندونه ؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار