کد خبر: 978414
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
آذری جهرمی با تایید برقراری دوباره اینترنت در برخی نقاط کشور گفت: به اپراتور‌ها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: وزیر ارتباطات خبر برقراری مجدد ارتباطات اینترنت در برخی نقاط کشور را تایید کرد و افزود: سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد.

آذری جهرمی درباره خسارات وارده به شرکت‌های استارت‌آپی و امکان جبران آن گفت: برآورد‌های تقریبی در سطح جامعه منعکس شده، اما ما هنوز برآورد دقیقی نداریم. باید جلساتی با اتحادیه کسب و کار‌های نوپا و نظام صنفی رایانه‌ای برگزار کنیم و برآورد‌های دقیق استخراج شود. جبران خسارات شرکت‌ها با مصوبات دولت قابل پیگیری است، اما مهم این است که بتوان نحوه برآورد خسارت را استخراج کرد.

آذری جهرمی در خصوص این که مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار مثلا یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، گفت: به اپراتور‌ها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

او درباره حقوقی که از مشترکین در مدت قطع اینترنت تضییع شده نیز گفت: پیشنهاد‌هایی برای اقدامات جبرانی داریم که هنوز نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
ظاهرا اعتراض بعدی به ساده ترین حق شهروندی و حق الناس یعنی اینترنت باید باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
خدایا به مدیران مسول این کشور درحدی عقلانیت نصیب بفرما که حداقل بدانند در روند تصمیم گیری و قبل از اجرا پیامد تصمیم ها رو می سنجد مشکلات را پیش بینی می کنن و سناریوهای جبران دارن و....
این همه عجله درافزایش یک شبه اونم شب عید و بی هماهنگی و سپس فضای آشوبگری و بگذریم که
اینجا سرزمین تضادهای قابل تامل فراوان است

بعید می دانم که سایت محافظه کار جوان منتشر شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار