کد خبر: 978255
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
تداوم راهپیمایی‌های گسترده مردمی در محکومیت اغتشاشات اخیر
موج خشم ملت از اقدامات روز‌های گذشته اغتشاشگران سازمان‌یافته همچنان در استان‌های مختلف ادامه دارد، مردم با حضور در صحنه ضمن حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب، صف خود را از آشوبگران جدا کردند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: مردم در برخی استان‌های کشور طی چند روز اخیر به صحنه آمدند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای آنچه خون داده‌اند، ایستاده‌اند.

مردم در استان‌های همدان، لرستان، گیلان، اردبیل، مازندران و مرکزی امروز به میدان آمدند تا پاسخ آشوبگری‌های روز‌های گذشته را بدهند. طی روز‌های اخیر مردم در استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری هم به صحنه آمده بودند.

ایرانیان با بصیرت هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند، اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی را آشوبگری در خیابان‌ها نمی‌دانند و بر همین اساس طی چند روز اخیر به صورت خودجوش در این راهپیمایی حضور حداکثری پیدا کردند.

علاوه بر استان‌های یادشده روز‌های آینده دیگر استان‌ها نیز شاهد برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعاتی هستند. مطابق اعلام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان راهپیمایی مردم انقلابی شهر‌های سمنان و شاهرود در پاسخ به اغتشاشگران، هم‌زمان با روز‌های پنج‌شنبه و شنبه برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران زمان و مکان راهپیمایی‌های محکومیت اغتشاشات در استان تهران را اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم اعلام کرد: اجتماع مردم انقلابی و شهیدپرور اصفهان در حمایت از امنیت کشور و انزجار از اغتشاشگران روز پنج شنبه برگزار می‌شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مردم ولایتمدار قم پنج‌شنبه در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و در محکومیت شرارت‌های اخیر آشوب‌گران راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی اعلام انزجار مردم از توطئه‌گران اعتراضات اخیر و اغتشاش‌گران از ساعت ۱۰ صبح شنبه دوم آذرماه و در مسیر خیابان امام (ره) ارومیه برگزار خواهد شد. محل تجمع اولیه نیز از ابتدای تقاطع عطایی به سمت میدان انقلاب (ایالت) است. این راهپیمایی در نهایت به محل سخنرانی که در میدان انقلاب تعبیه خواهد شد، ختم می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری راهپیمایی «حمایت از امنیت و اقتدار کشور» در کرمان خبر داد. وی زمان برگزاری راهپیمایی گفته شده در شهر کرمان را پنجشنبه ۳۰ آبان ذکر کرد و گفت: راهپیمایی راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از چهارراه ولیعصر (عج) آغاز می‌شود و تا میدان آزادی ادامه پیدا می‌کند.

در شیراز هم راهپیمایی لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت از اقتدار و امنیت کشور در روز پنج شنبه ٣٠ آبان ماه و در ساعت ٩:٣٠ صبح برگزار خواهد شد. مردم اهواز ساعت ۹:۳۰ روز شنبه راهپیمایی خود را از میدان مولوی آغاز کرده و تا چهارراه سلمان فارسی به سمت چهارراه آبادان ادامه خواهند داد.

در همین راستا روز یکشنبه ۳ آذر ماه در راس ساعت ۱۰ صبح در کل استان کرمانشاه راهپیمایی نیرو‌های انقلابی برگزار می‌شود. این راهپمایی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه از میدان ابوذر بیرجند به سمت خیابان ارتش برگزار خواهد شد.

تجدید میثاق اردبیلی‌ها با ولایت در حمایت از آرمان‌های انقلاب

دارالارشاد اردبیل از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه میعادگاه عاشقان انقلاب بود؛ زن و مرد و کودک و پیر و جوان همه با هم یکصدا برای حمایت از اقتدار و امنیت کشور وارد صحنه شدند تا بار دیگر عشق و ارادت مثال زدنی اهالی این استان به آرمان‌های انقلاب در مقابل دیدگان جهانیان ثبت و ضبط شود.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه‌ای در محکومیت معاندین نظام و لبیک به بیانات، ولی امر مسلمین آیت الله خامنه‌ای همراه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گردهمایی بزرگ عاشقان ولایت در اردبیل عنوان کرد: این راهپیمایی شکوهمند و حضور همه جانبه مردم بار دیگر از عشق و ارادت آحاد مردم به، ولی فقیه و آرمان‌های انقلاب خبر می‌دهد.

حجت‌الاسلام نظرپور با تأکید بر اینکه همگان باید قدردان انقلاب باشیم، افزود: صف منتقدان از آشوبگران جدا بوده و اهالی فهیم و بابصیرت استان اردبیل نیز در حواشی اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گفته وی مردم بسیاری از استان‌های کشور همچون اردبیل در موضوع افزایش قیمت بنزین صبوری کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: باید در تمامی شرایط و برهه‌های زمانی قدردان هوشیاری مردم در قبال توطئه‌های مستمر دشمنان بود.

نظرپور به ثابت قدم بودن اردبیلی‌ها در صیانت از انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: دفاع مردم از ارزش‌های والای انقلاب پایانی ناپذیر بوده و به کوری چشم دشمنان پشتیبانی از نظام به برکت حضور مردم ادامه دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری مردم مسئولیت خادمان مردم را سنگین‌تر می‌کند و در این راستا نیازمند تلاش بیشتر مسئولان برای فراهم آوردن رفاه اقتصادی و غلبه بر گرانی هستیم.

وی با بیان اینکه آشوبگران به مانند دشمنان اهل بیت (ع) هستند، افزود: اهالی قدرشناس اردبیل به مانند همیشه در شرایط سخت سربلند بیرون آمده و حامی انقلاب خواهند بود.

مشابه راهپیمایی گسترده اردبیلی‌ها در تمامی شهرستان‌های استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حضور خودجوش مردم ولایتمدار ایلام در راهپیمایی حمایت از امنیت کشور

راهپیمایی دشمن شکن مردم ولایی وانقلابی ایلام در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری واعلام انزجار از اشرار وآشوبگران امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۰ صبح با حضور آحاد مردم از میدان امام خمینی (ره) تا میدان ۲۲ بهمن برگزار شد.

دراین راهپیمایی خودجوش مردم با سردادن شعار‌هایی هیهات من ذله، مرگ بر آمریکا، مرگ برآشوبگراقدامات اخیرو ساختارشکنانه را به شدت محکوم وحمایت خودرا از امنیت واقتدار کشور اعلام کردند.

مردم بصیر، متدین و ولایتمدار ایلام در اقدامی خودجوش با بیعتی دوباره در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت نظام اسلامی امروز اقدامات اشرار و اغتشاش گران را محکوم کردند.

ادارات ونهاد‌های انقلاب اسلامی، احزاب وگروه‌ها، شخصیت‌های سیاسی ومذهبی نیز در پیام‌های جداگانه‌ای حرکت ضد انسانی آشوبگران در تخریب اموال عمومی، تعرض به جان ومال مردم وحرکت‌های ساختارشکنانه را محکوم وحمایت خودرا از بیانات مقام معظم رهبری وتوجه به مطالبات قانونی مردم اعلام کردند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در راهپیمایی امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه مردم استان افزود: امروز روز دفاع از نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور است و مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان ایران اسلامی بود.

وی تأکید کرد: این حرکت و تجمع مردم به نوعی باعث ایجاد انسجام ملی حول محور نظام و مقام معظم رهبری است و باعث تقویت جمهوری اسلامی و میهن اسلامی می‌شود.

نماینده عالی دولت با تقدیر از مردم خوب ایلام که انقلابی گری خود را امروز با حضور گسترده در صحنه نشان دادند تشکر کرد و خاطر نشان ساخت: مردم استان امروز طرفداری از ولایت فقیه را کاملا به منصه ظهور رساندند و در ایجاد وحدت ملی نقش اساسی ایفا کردند.

وی ادامه داد: مردم ایلام هم در آن قائله حرکت نابهنجار و ساختارشکنانه‌ای نداشتند و هم امروز با حضور خود از نظام و رهبری دفاع کردند.

خروش مردم همدان دردفاع از اقتدار و امنیت کشور

مردم مومن و خداجوی همدان که همواره در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام، امام و شهدا پیشتاز بوده اند در برابر اغتشاشات اخیر اشرار و کینه ورزان نیز ساکت نماندند و به حمایت از آرمان‌ها نظام و لبیک به رهبر معظم انقلاب به صحنه آمدند.

این اشرار همان‌هایی بودند که با سوءاستفاده از مطالبات مردم، کشور را دچار التهاب کرده و با تعرض به اموال عمومی، مساجد، حسینیه ها، حوزه‌های علمیه و حتی بیمارستان‌ها موجب نگرانی مردم شدند و در پی این اقدامات راهپیمایی بزرگ مردم خداجوی همدان لبیک به مقام معظم رهبری و دفاع از اقتدار و امنیت کشور برگزار شد.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی با بیان اینکه احوال خوشی ندارم و سرماخوردگی شدید دچار شده ام، اما آمده ام تا بگویم صف ملت از صف اشرار جدا است، گفت: ما پشت انقلاب را خالی نمی‌کنیم.

اکرم علامه با بیان اینکه خوشبختانه مردم استان همدان با بصیرت بودند و در اتفاقات اخیر خود را دخالت ندادند، گفت: به هر حال مردم استان همدان نیز از این اتفاق و گران شدن بنزین ناراحت بودند، اما شناخت و قدرت تحلیل و بصیرتی که در مردم استان همدان وجود داشت باعث شد سوءاستفاده کنندگان فرصت جولان پیدا نکنند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی هم با قدردانی از تلاش نیرو‌های امنیتی و نظامی و انتظامی، گفت: هوشمندی مردم همدان در اتفاقات اخیر بسیار خوب بود.

محسن نظری با بیان اینکه زمینه بروز و ظهور اغتشاشگران در همدان مهیا نشد و مردم هوشیارانه وارد عمل شدند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و نعمت وجود آن اگر چه سختی‌ها هم وجود دارد، اما به پاس خون شهدایی که در راه انقلاب ریخته شده سختی‌ها را برای رسیدن به پیشرفت و توسعه تحمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایران مسیر پیشرفت را به واسطه همراهی مردم طی کرده است، گفت: البته بهتر بود مقدمات اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین صورت می‌گرفت و بعد به اجرا در می‌آمد.

یکی دیگر از راهپیمایان نیز با بیان اینکه بصیرت رمز موفقیت در هر جامعه‌ای است، گفت: در همان روز‌های ابتدایی اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت روزی که از نزدیکی‌های میدان امام عبور می‌کردم صحبت از افرادی بود که خودرو‌های پلاک شهر‌های دیگر به همدان آمده بودند و مردم را به شورش دعوت می‌کردند که با برخورد جدی مردم روبرو شدند.

احمد کاظمی با بیان اینکه امروز ملت شریف و متدین استان همدان ثابت می‌کنند که پشتیان ولایت فقیه هستند، گفت: آمریکا باید بداند که این ممکلت بزرگ‌تر دارد و ما اجازه نمی‌دهیم آمریکا و دشمنان ایران برای آن تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر سازماندهی شده بود، گفت: مردم باید دشمنان خود را بیش از پیش بشناسند چراکه این دشمن شناسی نیاز ضروری امروز جامعه ماست و دشمن اصلی استکبار جهانی، امریکا و اسرائیل است.

یکی دیگر از راهپیمایان نیز با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد عدالت را مورد تاکید قرار داده اند، گفت: طبق گفته مسئولان طرح اصلاح قیمت سوخت در راستای ایجاد عدالت اجرایی شده است.

حسین امیری با بیان اینکه وقتی موضوعی مصوبه سران ۳ قوه است باید به آن خوش بین بود، گفت: خسارت به اموال عمومی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و نباید اینگونه رفتار کرد.

متاسفانه برخی افراد خبیث و بدخواه نسبت به نظام و انقلاب اسلامی، مطالبه مردم در بحث گرانی بنزین را دست مایه ایجاد آشوب، اخلال در نظم عمومی و خسارت به مراکز عمومی و دولتی کردند
وی گفت: متاسفانه برخی افراد خبیث و بدخواه نسبت به نظام و انقلاب اسلامی، مطالبه مردم در بحث گرانی بنزین را دست مایه ایجاد آشوب، اخلال در نظم عمومی و خسارت به مراکز عمومی و دولتی کردند و موجب نگرانی مردم شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز که در این راهپیمایی حضور داشت در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان خواستار کنترل قیمت‌ها شده اند تا مردم بیشتر از این گرفتار نباشند، گفت: این یک اصل قضیه است، اما گرانی بنزین سوژه‌ای برای دشمنان شد و دشمنان داخل و خارج، منافقان، آمریکا، اسرائیل و اشرار و تمام گروهک‌های ضد انقلاب دست به دست هم دادند تا صفوف متحد و اقشار هماهنگ جامعه ما را به هم بریزند.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه متاسفانه در برخی شهر‌ها جنایت‌هایی اتفاق افتاد و عده‌ای به دستور اربابانشان خیانت‌هایی مرتکب شدند، گفت: به آتش کشیدن کتاب‌های قرآن، حمله به مساجد و حسینیبه‌ها و آتش زدن کتابخانه نمونه‌ای از این حرکات بود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها و اماکن عمومی متعلق به مردم است و ازبین بردن آن‌ها ربطی به گرانی نداشت، گفت: دشمن می‌خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد و ما نباید خود را آلت دست دشمنان قرار دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مردم دارالمومنین همدان امروز یکبار دیگر حماسه‌ای مردمی را رقم زدند، گفت: مردم همدان با بصیرت و دشمن شناسی و حمایت از اقتدار مملکت و حمایت از رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده اند.

وی با بیان اینکه مردم همدان بار‌ها امتحان خود را پس داده اند و امروز یکبار دیگر تجدید میثاق با شهدا و مقام ولایت دارند، گفت: مردم همدان ولایتمدار هستند و در حوادث اخیر همدان در امنیت کامل بود و نتیجه بصیرت و هوشمندی مردم بود.

حجت الاسلام فاضلیان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و اتحاد و همراهی سپاه و نیروی انتظامی عنوان کرد: نباید به دشمنان اجازه فرصت داد تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

مردم هوشیار و با بصیرت همدان یکبار دیگر به صحنه آمدند تا به دشمنان ثابت کنند اینجا ایران است و دشمنان اجازه ندارند دست از پا خطا کنند چراکه به بدترین شکل ممکن مجازات خواهند شد.

راهپیمایی «میثاق با ولایت حمایت از اقتدار و امنیت» در اراک برگزار شد

امروز (چهارشنبه) مردم دیندار و ولایتمدار استان مرکزی در شهر‌های مختلف این استان در مراسم راهپیمایی «میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت» حضور یافتند تا بیزاری خود را از اقدامات آشوبگران و اشرار در تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی بیان کرده و اعلام کنند که همچنان با قدرت پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

براساس این گزارش، راهپیمایی «میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت» امروز در نقاط مختلف شهری استان مرکزی از جمله شهر‌های اراک، ساوه، خمین و... برگزار شد و مردم جای جای این استان با حضور گسترده در این مراسم به دشمن و همچنین عوامل فریب خورده دشمن و اشرار، نشان دادند که اقدامات آن‌ها هیچ تاثیری بر عزم و اراده و روحیه انقلابی و ولایتمدار ملت اسلامی ایران ندارد.

امروز در شهر اراک، آئین راهپیمایی «میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت» از میدان شهدا تا مصلای بیت المقدس این شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و شرکت کنندگان در این آئین فریاد رسای حمایت از ولایت و امنیت و اقتدار کشور را به گوش بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی رساندند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با سر دادن شعار‌های ولایتمدارانه، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی با شعار‌هایی همچون «مرگ بر آشوبگر»، «اراکی بیدار است، از فتنه گر بیزار است»، «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، «الله اکبر، جانم فدای رهبر» و... اقدام اخیر آشوبگران و فتنه گران در تخریب و آسیب رساندن به اموال عمومی اعلام کردند.

در شهر‌های دیگر استان مرکزی همچون خمین زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و ساوه و... نیز، امروز بصیرت و ولایتمداری اهالی دیار آفتاب نمایان شد و مردم حضور گسترده و پرشوری را به نمایش گذاشتند تا پاسخی به دشمنی‌های استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران باشد.

اعلام انزجار گیلانیان از اعمال آشوبگران

در اعلام انزجار نسبت به اعمال انجام شده از سوی آشوبگران در روز‌های گذشته و لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب مردم برخی شهر‌های استان گیلان در میدان‌های اصلی شهر تجمع کردند. از ساعت ۱۰ صبح امروز نیز مردم خداجو، مومن، ولایتمدار و شهیدپرور شهر رشت نیز به رغم سرمای هوا با حضور در میدان شهدای ذهاب «شهرداری رشت» انزجار خود از اتفاقات چند روز گذشته در برخی شهر‌های کشور توسط آشوبگران را اعلام کردند.

این تجمع به منظور لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در روز‌های گذشته و با عنوان حمایت از اقتدار و امنیت کشور برگزار و حاضران در این تجمع با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آشوبگر» سرداده و حمایت و پشتیبانی خود از انقلابِ، نظام و رهبر معظم انقلاب را بار دیگر اعلام کردند.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد‌های با عنوان «تن‌ها راه نجات کشور پیروی از رهبری»، «خط مطالبه از خط آشوبگری جداست»، «وظیفه دولت کنترل گرانی» از مسئولان خواستند تا تلاش خود برای بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را بیشتر کنند.

مسئولان ارشد استان گیلان اعم آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این تجمع اعتراضی در کنار مردم حضور یافتند.

شهروند رشتی در حاشیه این تجمع با اشاره به اینکه متاسفانه بی تدبیری مسئولان سبب شد تا بار دیگر دشمن از اعتراضات بحق مردم سوء استفاده کند، اظهار کرد: بار‌ها رهبر معظم انقلاب مسئولان و مردم را به هوشیاری توصیه کرده اند، اما متاسفانه شاهد بودیم که بی تدبیری برخی مسئولان در روز‌های گذشته سبب بروز حوادث و خسارت‌های بسیار به انقلاب و جامعه شد.

اسماعیلی با بیان اینکه شرایط اقتصادی و معیشتی سخت است و مردم برای گذران زندگی با مشکلات بسیاری روبه رو هستند، افزود: وجود این سختی‌ها سبب نمی‌شود که ما دست از انقلاب و نظام خود که برای آن خون‌ها و جوانان بسیاری را تقدیم کرده‌ایم از دست بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه ما همیشه پشتیبان نظام و انقلاب و رهبری هستیم، گفت: دشمنان بدانند که با وجود همه فشار‌ها ما هنوز پای انقلاب و رهبری ایستاده‌ایم تا آخر نیز خواهیم ایستاد.

اسماعیلی از مسئولان نیز خواست تلاش خود را برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم بیشتر کنند و به بیانات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری نیز گوش داده و سرلوحه راه خود قرار دهند، تأکید کرد: مسئولان می‌توانند با داشتن شفافیت بیشتر با مردم از بروز این حوادث و سوء استفاده دشمنان از مطالبات بحق مردم جلوگیری کنند.

راهپیمایی تقویت امنیت و وحدت جامعه برگزار شد

صبح امروز چهارشنبه مردم مرکز لرستان با حضور پرشور در راهپیمایی تقویت امنیت و وحدت جامعه و به منظور لبیک و حمایت از مواضع مقام معظم رهبری، انزجار خود را از اقدامات آشوبگران اعلام کردند.

مردم انقلابی لرستان با حضور خود ضمن تاکید بر لزوم حفظ امنیت جامعه، سوء استفاده برخی آشوبگران از تجمعات آرام اعتراضی نسبت به افزایش قیمت بنزین را محکوم کردند.

راهپیمایی کنندگان مسیر میدان شهدا تا مصلای الغدیر شهر خرم آباد را با سر دادن شعار‌هایی طی کردند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان نیز مردم را در این راهپیمایی همراهی کردند.

آیت الله سید احمد میرعمادی امروز چهارشنبه در جمع راهپیمایان امروز خرم آباد با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و وفادار به انقلاب و نظام لرستان به صحنه آمدند و وحدت و یکپارچگی خود را اعلام کردند، اظهار داشت: مردم با حضور با بصیرت و انقلابی خود به صحنه آمدند تا وفاداری خود را به رهبر انقلاب و نظام اعلام کنند.

وی تصریح کرد: علی رغم گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی، مردم هرگز دست از نظام و انقلاب و رهبری برنمی دارند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مسیر مردم جدای از مسیر آشوبگران است، افزود: مردم پای انقلاب خود ایستاده اند، همچنان که در جنگ نظامی و سیاسی دشمن به عقب رانده شده، امروز مردم در جنگ امنیتی هم دشمن را به عقب می‌رانند و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: در حقیقت حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در این راهپیمایی برگ زرین دیگری در تاریخ مردم لرستان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌های اساسی مردم از مسئولان و دولتمردان این است که به تعهداتی که داده اند عمل کنند، گفت: وقتی گفته اند درآمد حاصل از گرانی بنزین به حساب مردم واریز می‌شود و یا اینکه نمی‌گذارند اجناس دیگر گران شود، واقعا در مقام عمل ثابت کنند و اعتماد مردم را جلب کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مردم انتظار دارند دولت به وظایف خود عمل کند و وعده‌ای که به رهبری و در انظار عمومی در تلویزیون به مردم دادند را عمل کنند و نگذارند افزایش قیمت باعث مشکلات معیشتی برای مردم شود.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در جمع راهپیمایان مرکز لرستان با اشاره به اینکه امروز حضور ما و حضور مردم، حضور معناداری است، اظهار داشت: ممکن است مردم مشکلاتی داشته باشند و از همه چیز راضی نباشند و اعتراضاتی داشته باشند، اما به هیچ وجه با اغتشاش گری، تخریب و اینکه کسی طبق نقشه دشمن عمل کند، موافق نیستند.

وی تصریح کرد: مردم آمده اند بگویند، علی رغم همه مشکلات، اما همچنان با اصل نظام و انقلاب اسلامی، راه امام و راه رهبری وفادار هستیم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مردم امروز اعلام کردند که طرفدار انقلاب و حافظ نظام هستند، هرچند ممکن است اعتراضاتی نسبت به برخی موارد و مشکلات داشته باشند.

خادمی گفت: پیام اصلی این راهپیمایی متمایز کردن معترض از اغتشاش گر است، ممکن است افرادی معترض باشند، اما به هیچ وجه اغتشاش گری را قبول ندارند.

مازندرانی‌ها اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

اجتماع خودجوش وراهپیمایی گسترده مردمی علیه اغتشاشگران با حضور اقشار مختلف مردم در برخی نواحی مازندران از جمله نوشهر برگزار شد.

در این راهپیمایی عظیم و گسترده که زیرباران برگزار شد، مردم ولایتمدار منطقه از دستگاه‌های قضایی و انتظامی خواستند تا با عوامل بروز ناامنی و اغتشاشات اخیر برخورد قاطع داشته باشند.

این شرکت کنندگان، اصلاح قیمت حامل‌های انرژی را در مدیریت مصرف و جلوگیری از قاچاق امری ضروری دانستند و حمایت قاطع خود را از فرامین رهبری و تلاش برای امنیت در کشور اعلام کردند.

مردم با شعار «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «خامنه‌ای رهبر امت ماست»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است» و ... از امنیت کشور دفاع کردند.

در پایان بیانیه‌ای در چند بند قرائت شد و مردم اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در دزفول برگزار شد

مردم دزفول پیش از ظهر امروز در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و اعلام مخالفت با هر گونه اغتشاش و نا امنی در کشور راهپمایی خود را برگزار گردند.

مردم دزفول در این راهپمیایی ضمن مخالفت با هر گونه اغتشاش و نا امنی به بهانه اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، از دولت خواستند توجه خاصی به معیشت مردم داشته باشد و اجازه گرانی لجام گسیخته ناشی از افزایش قمیت بنزین را در بازار ندهد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با سر دادن شعار به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی فریاد کردند.

راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان دزفول از محل میدان امام خمینی (ره) تا حرم مطهر سبزقبا (علیه السلام) برگزار شد.
 
خروش مردم شهرهای گوناگون کشور علیه فتنه‌گران
 
خروش مردم شهرهای گوناگون کشور علیه فتنه‌گران
 
خروش مردم شهرهای گوناگون کشور علیه فتنه‌گران
 
خروش مردم شهرهای گوناگون کشور علیه فتنه‌گران
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار