کد خبر: 978150
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
فرماندار هشترود:
فرماندار هشترود با بیان اینکه رفتار و عمل‌مان باید خلاف انتظار دشمنان نظام باشد گفت: بدخواهان نظام با طرح‌ریزی نقشه‌های شوم به دنبال براندازی نظام هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به هدف شوم‌شان استفاده می‌کنند.

امین امینیان  در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان افزود: از این رو مردم باید هوشیار باشند و در مسیری که دشمن می خواهد قرار نگیرند.

وی همچنین با تاکید بر ممنوعیت افزایش قیمت ها به بهانه تغییر نرخ بنزین، گفت: هرگونه گرانی کالاها و خدمات غیرقانونی بوده و تعزیرات حکومتی در این زمینه مسوولیت اصلی را برعهده دارد و مردم نیز در صورت مشاهده گرانفروشی می توانند از طریق شماره تماس ۱۲۴ گزارش دهند.

امینیان افزود: اجازه فرصت طلبی به عده ای سودجود را نخواهیم داد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه نظارت ها باید ملموس و دائمی باشد گفت: بازرسی ها و نظارت ها باید مستمر و سرزده باشد و برخورد با گرانفروشان احتمالی نیز باید شدت گیرد.

امینیان همچنین بر ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی های درون شهری و بین شهری تاکید کرد و گفت: با افراد خاطی در این زمینه برخورد و در صورت تکرار پروانه فعالیت شان لغو خواهد شد.

وی افزود: بیشتر تاکسی های درون و برون شهری از سیستم سوخت سی. ان. جی. برخوردارند و با توجه با ثابت ماندن نرخ این سوخت، افزایش قیمت در کرایه ها غیرقانونی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر