کد خبر: 978088
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
ملت ایران از غبار هر فتنه‌ای سربلند بیرون آمده است
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم ایران در همه این آزمون‌ها سربلند از غبار فتنه بیرون آمده است، گفت: ای دشمن ما را از چه می‌ترسانید در حالی‌که ما شیشه‌ایم و باکی نداریم از شکستن، شیشه هر چقدر بیشتر بشکند تیزتر می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر کشور با درود بر ملت وظیفه‌شناس و باوفای آذربایجان تاریخ‌ساز اظهار کرد: آذربایجان در همه مراتب انقلاب همچون موتوری پیشران افتخار آفریده است.

وی افزود: درود بر رهبر عزیزمان، حضرت امام خامنه‌ای عزیز که با موضع‌گیری حکیمانه و حمایت کلان به موقع و ایثارگرانه خود از سران قوای نظام، بار دیگر بر همه ما و اقشار امت انقلابی و دلباختگان و عاشقان نظام درس عملی ایثار و بصیرت دادند و با نهایت انصاف و صداقت، التزام به قانون و تکریم از مسوولان و تذکرات برخاسته از حکمت را به نمایش گذاشتند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: راهپیمایی امروز تبریز، راهپیمایی همراه بابصیرت، غیرت همچنین نمایش همدلی، وحدت و تجلی مجدد و تجلی بیعت با رهبری معظم بوده و مظهر اعلام انزجار از استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ آمریکا جهانخوار و اعلام شکست مفتضحانه آنها در فتنه جدید با بهانه سهمیه‌بندی بنزین و نرخ جدید است، این فتنه جدید نیست بلکه همان فتنه‌ای است که رهبری سال گذشته فرمودند که مراقب فتنه ۹۸ باشید. 

امام جمعه تبریز با اشاره بر هفته بسیج و عرض ارادت و اخلاص خود به بسیجیان، یادآور شد: بسیج مدرسه عشق است و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروان آن بر گلدسته‌های رفیع‌اش اذان شهادت و رشادت سر دادند. 

 

وی ادامه داد: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک انسانی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی دارند. 

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست و دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کردند، افزود: در کنار این کارکرد مثبت بسیج، ظرفیت وحدت‌بخشی و ایجاد انسجام ملی و هماهنگی بین فرهنگ و قومیت‌ها در بسیج بالاتر است و در مناسبت‌های مختلف و وقایع سیاسی فرهنگی سال‌های گذشته، بارها بسیج میقات ایرانیان مسلمان از نقاط مختلف کشور با زبان و فرهنگ مختلف بوده است.  

 آل‌هاشم با بیان اینکه رهبری درباره تاثیر و اثرگذاری وحدت ملی در ایجاد امنیت ملی می‌فرمایند که امنیت هم ناشی از وحدت است و اگر وحدت نباشد، امنیت ملی به خطر می‌افتد، گفت: وحدت مردم یعنی نبودن تفرقه، نبود نفاق و درگیری و کشمکش، یعنی حتی دو جماعتی که از لحاظ اعتقاد دینی با هم تفاوت دارند و مثل هم نیستند، می‌توانند اتحاد داشته باشند و می‌توانند دعوا نکنند. 

وی ابراز کرد: از راهپیمایی امروز مردم آگاه، بصیر، زمان‌شناس و انقلابی آذربایجان که با هوشیاری و غیرت دینی و ملی خویش صف خود را از اشرار و اغتشاش‌‌گران جدا کردند، صمیمانه تشکر کنم.  

آل‌هاشم گفت:  آفرین بر مردم غیرتمند تبریز باید گفت و از اینجا خدمت رهبری می‌گوییم که رهبرا مردم آذربایجان آمده‌اند تا بیعت خویش با شما را تجدید کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: از عزیزان نیروی انتظامی قهرمان، نیروهای امنیتی، بسیج مردمی که در برقراری آرامش و نظم که توام با سعه‌صدر و مردم‌داری نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنم. 

وی با تاکید بر اینکه توجه به مطالبات به حق مردم از سوی دولت در نظارت جدی و دقیق بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مطلبی است که باید مورد توجه دولت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران و کارفرمایان پشت پرده، بارها ملت قهرمان ایران را آزموده‌اند در حالیکه آزموده را آزمودن خطاست.  

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم ایران در همه این آزمون‌ها سربلند از غبار فتنه بیرون آمده است، افزود: ای دشمن  ما را از چه می‌ترسانید در حالیکه ما شیشه‌ایم و  باکی نداریم از شکستن، شیشه هر چقدر بیشتر بشکند، تیزتر می‌شود.

 

آل‌هاشم توضیح داد: درست است با وارد کردن افرادی به میان تجمعات مسالمت‌آمیز مردمی که به خاطر دلخوری و نگرانی بود، خسارت‌هایی به بار آمد ولی امنیت و آسایش همان مردم نگران از شوک ناشی از مصرف سوخت را بر هم زدند که با حضور مردم بصیر و آگاه آذربایجان جوابشان را گرفتند.  

وی با تاکید بر اینکه باید صف مردم دلخور و نگران از قیمت‌ها از صف افرادی که به اموال مردم، بسیج و نیروی انتظامی جدا شود، اذعان داشت: ما هشدار خود را به مزدوران و جیره‌خواران می‌رسانیم، چراکه امنیت و آرامش مردم کشور خط قرمز آذربایجان یعنی سر ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره بر اینکه همانطور که رهبری فرمودند، یقینا در اجرای چنین طرحی برخی مردم یا نگران شده، یا ناراحت شده ،یا به ضررشان است و یا فکر می‌کنند که به ضررشان است، افزود: مردم تیزهوش و بصیر انقلاب با علم به جنگ تمام عیار و ناجوانمردانه اقتصادی جهان استکبار و تحریف رسانه‌های خارجی علیه ملت مظلوم همواره با دولت‌ها در جبهه خطرناک حاضر بوده و هزینه داده‌اند اما همواره سربلند از هر امتحانی بیرون آمدند.

وی متذکر شدد مردم با اشرار و اغتشاش‌گران مقابله کرده و دولت نیز باید سریعا رفع نگرانی کرده و مردم را از زیر بار تلاطم تهدیدها با بسته حمایتی خود، خارج کند و با افزایش سیستم حمل و نقل عمومی در مصرف سوخت و پیشگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات، همت قاطعانه داشته باشند. 

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: با اینکه معاون وزیر اقتصاد، دلایل کارشناسی دولت را برای گران شدن بنزین تشریح کرد ولی مناسب بود این تشریح قبل از اجرا انجام می‌گرفت و بلافاصله بعد از اجرا، اولین پرداخت یارانه‌ها صورت می‌گرفت ولی حالا انجام شده و باید هرچه سریع‌تر بسته خدماتی و حمایتی پرداخت شود. 

وی ابراز کرد: ما به شیوه اجرای طرح نقدهایی داریم که اینجا جای گفتن نیست چراکه آمده‌ایم از آرمان‌های امام راحل و رهبری حمایت کرده و اعلام وفاداری کنیم.  

 آل‌هاشم توضیح داد: دولت می‌توانست در شب عید این کار را انجام ندهد و قبلا به مردم اطلاع بدهد و یا به تدریج انجام دهد ولی حالا شده است و الحمدالله نظام جمهوری اسلامی ایران با ناکام ساختن کینه‌توزان ضدایرانی و عبور ظفرمندانه راه پرافتخار و درخشان را به سمت قله‌های بلند پیشرفت و برپایی تمدن نوین اسلامی پرشتاب‌تر از گذشته ادامه خواهد داد. 

وی اذعان داشت: امروز تمام جریانات سیاسی وفادار به انقلاب آمده و با ابراز حمایت صریح از سه قوه، اعلام وفاداری به انقلاب کردند همچنین تحریف نادان‌مآبانه وزیر امور خارجه آمریکا منجر شد تا مردم عزتمند ایران متوجه اظهارنظرهای ریاکارانه شوند که سال‌هاست مردم ستمدیده ایران را تحت فشار تروریست اقتصادی قرار داده‌اند.  

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: ما اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ قدرتی نمی‌دهیم و شعار مرگ بر آمریکا را همواره سر خواهیم داد. 

وی در پایان با سپاسگزاری از برخورد کریمانه و هوشمندانه نیروی انتظامی و بسیج قهرمان گفت: اینکه بیاید اموال مردم را به آتش بکشند و بانک تخریب کنند، کار غلطی بوده و محکوم است.  

امام جمعه تبریز افزود: ای افرادی که گول تبلیغات استکبار جهانی در شما اثر کرده، بیایید به آغوش مردم برگردید؛ ای منحرفان و فریب‌خوردگان به خاطر خون شهدا دیگر فریب آمریکا و رسانه‌های معاند را نخورید زیرا شما جوان‌های ما هستید،لازم است پدران و مادران از فرزندان خود مراقبت کنند.

 آل‌هاشم یادآور شد: دیشب با آیت‌الله جنتی تلفنی صحبت کردم و گفتم که با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات استان امروز حرکت پرشکوه مردمی در تبریز انجام خواهد گرفت و الحمدالله آذربایجان همیشه پیشتاز است. 

وی توضیح داد: وحدت بین مردم و اطاعت محض از رهبری دو رمز موفقیت انقلاب است که باید در گام دوم انقلاب نیز صورت گیرد. 

امام جمعه تبریز تذکر داد: در آستانه انتخابات هستیم و اجازه ندهیم تا دشمنان به این موضوع آسیب بزنند، از این‌رو افرادی که قصد ورود به حوزه انتخابات دارید، بدانید که امنیت مهم‌ترین مسئله است و در تبلیغات خود امنیت را در اولویت قرار دهید. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر