کد خبر: 978029
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
روزنامه آفتاب یزد در تیتر و عکس یک امروز خود با تاختن به اصول‌گراها و اعتراض به سوء استفاده آن‌ها از نارضایتی‌های برخی از مردم تلاش کرده است از آب گل‌آلود سهمیه‌بندی بنزنین و حواشی پیرامون آن برای انتخابات آینده ماهی‌ای شکار کند در حالی که واضح است خود نیز مشغول سوء استفاده از سوء استفاده‌هاست!

سرویس سیاسی جوان آنلاین: روزنامه آفتاب یزد در حالی امروز با تیتر «تسویه حساب جناحی-بنزینی ممنوع» به سوء استفاده برخی از افراد و احزاب از مسئله سهمیه‌بندی بنزین و ناراحتی گروهی از مردم اعتراض کرده که خود ید طولایی در جناحی کردن موضوعات دارد؛ اگر نخواهیم تاریخ و صفحات ماه‌ها و سال‌های گذشته این روزنامه را وابکاویم و مرده از گور بیرون کشیم، همین نسخه امروز و تیتر و محتوای آن شاهد صحت مدعاست.

آفتاب یزد در روتیتر مطلب خود آورده است: «برخی چهره‌ها و رسانه‌های اصولگرا تلاش می‌کنند از وقایع اخیر به سود خود و علیه دولت بهره جویند تا برای انتخابات آتی آماده باشند.» این روزنامه همچنین عکس این تیتر را هم صفحه نخست روزنامه وطن امروز انتخاب کرده و در «تیتر مربوطه» نیز به تلاش حجت‌الاسلام ذوالنور برای استیضاح روحانی و لاریجانی اشاره داشته است.

آقای آفتاب یزد! رطب می‌خوری و منع رطب می‌کنی؟

واضح و شفاف است که این تیتر و عکس در عین حال که اعتراضی به سیاسی کردن مسئله بنزین است، خود سوء استفاده‌ای سیاسی از سوء استفاده‌هاست. روزنامه آفتاب یزد فضا را مساعد دیده تا فحشی نثار اصولگراها کند. اگر واقعاً این روزنامه دغدغه‌اش نه جناح‌بندی‌ها و رقابت‌های انتخاباتی بلکه مسائل کلان مملکت است، چرا هیچ اشاره‌ای به خبر استعفای نمایشی محمود صادقی و توئیت عوام فریبانه‌ی پروانه سلحشور ندارد؟ چرا دست‌وپاهای فراکسیون امید و تبلیغات آن‌ها را نمی‌بیند؟

آقای آفتاب یزد! معلوم است شما هم چندان دغدغه‌ی مسائل و مشکلات مردم را نداری و هم‌پای آن‌ها که نام بردید و نبردید دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستید حال آنکه متوجه نیستید نه‌تنها ماهی‌ای نصیب‌تان نمی‌شود بلکه قلاب‌تان را هم بر باد خواهید داد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ابوالفضل حکیمی "فراز"
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
2
3
جواب من و میلیونها مردم مثل من به "روزنامه باصطلاح !!!اصلاح طلب آفتاب یزد" فقط یک جمله کوتاه: این دولت را که شما پشتیبانش بوده و هستید (بی تدبیر -مایوس کننده-ضعیف و ذلیل در دیپلماسی و ناکارآمد است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
دولت روحانی که دولت قبل از خودش را شماتت میکرد،،حالا از سؤ مدیریت ها و گرانبهای افسار گسیخته که بر اثر بی تدبیری ها نصیب مردم کرده،چه حرفی برای گفتن دارد،،،فکر کرده مملکت بچه بازی است؟؟؟ که با شعار و عوامفریبی مردم و تخریب رقبا به قدرت دست یابند و بیت المال را حیف و میل کنند،،؟؟؟دولت قبل از خودش اگر تورم بود،باز بسیاری از پروژه های اقتصادی، زیر بنایی ،عمرانی صورت گرفت، ولی در دولت روحانی همواره با تعطیلی کارخانه ها روبرو بوده ایم،و تورم سیصد درصدی در هر سال ،از جمله پایین آمدن ارزش پول ملی و........
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار