کد خبر: 978002
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
قطعی اینترنت در ایران باعث شده تا روشن شود که پشت پرده برخی کانال‌های ضدانقلاب در فضای مجازی در همین ایران است. چه آنکه با قطعی اینترنت در ایران، فعالیت این کانال‌ها نیز با توقف روبه‌رو شده است. از جمله، پس از اختلال اینترنت در ایران فعالیت کانال فاکس نیوز تاکنون متوقف شده است. کانال کلمه هم با قطعی اینترنت در ایران دیگر به فعالیت خود ادامه نمی‌دهد.
 
فعالیت کانال‌هایی، چون سحام نیوز، آژانس ایران خبر و جهان باستان نیز تا ظهر شنبه با اختلال مواجه شده بود، اما این کانال‌ها به طور همزمان بعد از ساعت ۱۹ روز شنبه فعالیت خود را از سر گرفتند.
 
فعالیت کانال مملکته نیز از ساعت ۲۱ یک‌شنبه تا ۳ بامداد دوشنبه متوقف بود. کانال‌های سحام نیوز، آژانس ایران خبر و جهان باستان نیز که رویکرد کاملاً ضدنظام‌دارند از حوالی ظهر تا نزدیک ساعت ۲۰ به‌روز نشدند و از روز یک‌شنبه تا ظهر دوشنبه کمتر از چهار مطلب منتشر کرده‌اند.
 
کانال ضدانقلاب مملکته هم زمان با قطعی اینترنت در ایران پس از هفت ساعت مجددا فعال شده است. این موضوع بدین معناست که ادمین این کانال‌ها در داخل کشور هستند و لازم است وزارت ارتباطات و دستگاه امنیتی دولت با توجه به دسترسی به زیرساخت فوراً به این موضوع ورود کنند و با خاطیان برخورد نمایند.
 
فعالیت آن‌ها پس از ساعت‌ها توقف هم احتمال ارتباط با آنان با خارج از کشور و سپردن اداره کانال به ادمین‌هایی دیگر در خارج از محدوده جغرافیایی ایران را تقویت می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار