کد خبر: 977786
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تا پایان این ماه پارک ویژه نابینایان در منطقه حصارک به بهره برداری می رسد.

پیمان بضاعتی‌پور از انجام عملیات اجرایی ۱۷ پروژه فضای سبز از جمله بهسازی نماهای ساختمانی، پیاده‌راه‌سازی، توسعه فضای سبز و طرح‌های آبخیزداری ارتفاعات باغستان در کرج خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در ردیف‌های بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گنجانده شده  و اکنون درحال تکمیل آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک حیات وحش کرج با اختصاص اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال انجام است، اضافه کرد: در صدد هستیم تا پایان سال جاری ۱۷.۵ هکتار از این پارک را به بهره برداری برسانیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه پارک نابینایان حصارک کرج در مراحل پایانی است، اضافه کرد: این پارک شش هزار متری تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری می رسد.

وی با اشاره به انجام عملیات اجرایی پارک مادران شهید در "مهرشهر" کرج، اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده این پارک که مساحت آن حدود ۱۵ هکتار است در ۲۲ بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به انجام عملیات اجرایی پروژه "پارک ایران کوچک" در جهانشهر گفت: این پروژه ملی را اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسانیم و قصد داریم اقامتگاه‌های اقوام مختلف ایرانی را در این پارک ایجاد کنیم.

وی از احداث بزرگترین دیوار سبز کشور با مساحت دو هکتار در جنوب شرقی پارک مادر کرج خبر داد و گفت: این پروژه در مراحل پایانی است و تلاش می‌کنیم که هرچه سریع‌تر آن را آماده بهره‌برداری کنیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار