کد خبر: 977726
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۴
جانشین وزیر دفاع:
یک پروژه موشکی کروز زمینی در پیش داریم که برد و دقت این موشک‌ها با استفاده از سیستم نقشه‌برداری جدید و دیجیتال بیش‌تر می‌شود و در آینده نزدیک مراحل آزمایش آن تمام خواهد شد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه و در جمع خبرنگاران در خصوص دستاورد‌های جدید دفاعی در حوزه موشک‌های کروز، اظهار داشت: یک پروژه موشکی کروز زمینی در پیش داریم که برد و دقت این موشک‌ها با استفاده از سیستم نقشه‌برداری جدید و دیجیتال بیشتر می‌شود و در آینده نزدیک مراحل آزمایش آن تمام خواهد شد. وی در خصوص پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه موشک‌های بالستیک زمین به زمین نیز، گفت: عمده تلاش ما در این حوزه این است که کل موشک‌های زمین به زمین مان را نقطه‌زن کنیم و این بیشترین کاری است که در حال انجام آن هستیم و این اتفاق تقریباً در حال اتمام است. سردار تقی‌زاده ادامه داد: برای پروژه‌های دیگر از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنیم که از این حیث جزو پنج کشور برتر دنیا در حوزه موشکی هستیم.

جانشین وزیر دفاع در خصوص سلاح پدافند هوایی لیزری نیز، گفت: در زمینه انهدام ریزپرنده‌ها و کوادکوپتر‌ها به تکنولوژی پدافند هوایی لیزری دست پیدا کرده‌ایم که آزمایش‌های تحقیقاتی آن تمام شده و هم‌اکنون در خط تولید قرار دارد. سردار تقی‌زاده در پایان در خصوص آخرین وضعیت جنگنده قاهر نیز تأکید کرد: این جنگنده مراحل تاکسی را انجام داده و آماده است برای تست‌های بعدی، جلو برود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار