کد خبر: 977581
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
دو سارق حرفه‌ای خودرو‌های پژو ۲۰۶ پس از دستگیری مدعی شدند عاشق سیستم پخش خودرو‌ی پژو ۲۰۶ هستند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، تحقیقات پلیس برای بازداشت این دو سارق از ماه گذشته و با طرح شکایت مالک یک خودروی پژو‌۲۰۶ در کلانتری‌۱۰۵ پاسداران به جریان افتاد. شاکی در توضیح شکایت خود گفت: با خودروی پژو‌۲۰۶ در خیابان پاسداران مقابل یک دستگاه خودپرداز توقف کردم تا پول بگیرم. به خاطر اینکه عجله داشتم خودرو را در حال روشن گذاشتم و مقابل باجه عابربانک رفتم. در حال کار کردن با دستگاه بودم که متوجه شدم یک موتورسیکلت آپاچی کنار ماشینم توقف کرد و ترک‌نشین آن به سرعت پشت فرمان ماشین نشست و حرکت کرد و راکب موتور هم به دنبالش حرکت کرد. من که شوکه شده‌بودم برای لحظاتی نتوانستم واکنشی نشان دهم، اما بعد از آن به سرعت به دنبالشان دویدم، اما آن‌ها به سرعت فرار کردند.

بعد از طرح شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه‌۳۴ تهران در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در جریان تحقیقات خود محل تردد خودرو را در محدوده نارمک شناسایی کردند. بررسی‌ها در این‌باره جریان داشت تا اینکه بیستم آبان‌ماه محل توقف خودرو مقابل یک ساختمان مسکونی شناسایی شد. ساعتی بعد وقتی مرد جوان قصد سوار شدن به خودرو را داشت کارآگاهان وی را که مردی ۴۰‌ساله به نام شهاب بود، بازداشت کردند. کارآگاهان همچنین در بازرسی خودرو یک سلاح کمری به همراه ۹‌فشنگ جنگی کشف کردند. شهاب در بازجویی‌ها به سرقت خودرو با همدستی دوست ۳۵‌ساله‌اش زانیار اعتراف کرد. با نشانی‌هایی که متهم در اختیار پلیس گذاشت مخفیگاه زانیار حوالی محله ازگل شناسایی و ۲۱‌آبان‌ماه بازداشت و موتورسیکلت آپاچی به همراه مقداری مدارک مسروقه از محل کشف شد.

دو متهم وقتی مورد تحقیق قرار گرفتند به سرقت خودروی شاکی و بیش از ۴۰۰‌فقره سرقت سیستم پخش خودرو‌های پژو ۲۰۶ اعتراف کردند.

آن‌ها گفتند از ابتدای امسال سریال سرقت‌سیستم پخش خودرو‌های پژو‌۲۰۶ را شروع کردیم و لوازم سرقت شده را هم به مالخری به نام شهرام در حوالی خیابان سبلان می‌فروختیم. برخی لوازم سرقت شده را هم در سایت دیوار به فروش می‌رساندیم.

با اطلاعاتی که دو متهم در اختیار پلیس گذاشتند شهرام هم شناسایی و ۲۲ آبان‌ماه بازداشت شد. کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۵‌سیستم پخش خودروی پژو‌۲۰۶ به همراه مقدار زیادی باند و لوازم دیگر سرقتی کشف کردند. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار