کد خبر: 977561
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ضمن تمجید از اقدامات ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه از سخنان روحانی در مورد دستگاه قضایی انتقاد کرد. عطریانفر گفته: «اگرچه آقایان روحانی و رئیسی دو سال پیش رقیب سیاسی همدیگر بودند، اما در موقعیت فعلی این دو نفر به شایستگی می‌توانند حامیان خوبی در دو قوه برای یکدیگر باشند.» او سپس به تحسین از رئیسی پرداخته و گفته: «من اراده حرفه‌ای آقای رئیسی را ستایش می‌کنم به این اعتبار که ایشان تسلط کافی بر جوانب حرفه‌ای فعالیت‌های قضایی دارد و پله به پله موقعیت‌های ارتقا را طی کرد پس شایسته‌ترین کسی است که بعد از سال‌های ۶۰ تا امروز در مسند ریاست قوه قضائیه قرار گرفته است. سیاست فسادزدایی رئیسی موجب تشکر و احترام و امتنان است.»

عطریانفر سخنان رئیس جمهور در نقد دستگاه قضایی را ولو درست، اما اینگونه توصیف می‌کند: «بیان آن از تریبون‌های رسمی که بیشتر شائبه‌های بهره‌برداری تبلیغاتی از آن می‌شود، مناسب رئیس‌جمهور محترم نیست.» او سپس در مقام توصیه به روحانی گفته: «ما حضور آقای رئیسی در رأس قوه قضائیه را مغتنم می‌شماریم و توصیه من به آقای روحانی این است که از این فرصت تاریخی فراهم‌آمده در قوه قضائیه استقبال کند.»

عطریانفر تلویحاً سخنان روحانی را تضعیف خود او دانست: «آقای اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در پیامد سخنان رئیس جمهور در بحث پرونده بابک زنجانی گفت که اقدامات دستگاه قضایی در این زمینه یک سابقه شش ساله دارد و تقریبا از زمان آغاز به کار آقای روحانی در دستگاه اجرایی این پرونده باز شده و چنین پیشرفت‌هایی داشته و این حجم از امکانات مالی را از دست بابک زنجانی درآورده و در اختیار دولت قرار داده است. طبیعی است مخاطبان وقتی این نوع گفتگو‌ها را مقایسه می‌کنند چه بسا حریم آقای روحانی تضعیف شود و قطعا تضعیف رئیس‌جمهور به مصلحت نیست.» تعرض روحانی به دستگاه قضایی در یزد، موجب انتقادات اصلاح‌طلبان هم شد. سید محمود دعایی و غلامحسین کرباسچی از کسانی بودند که اقدام روحانی را نادرست دانستند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
سلام ... بی طمع نیست
به تحسین و به به و جه جه اینها دل خوش نکنید
اینها همانقدر که اخم و ابرو کسیدنشان بی منطق و باطل است تحسین کردنشان هم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
بیان آن از تریبون‌های رسمی که بیشتر شائبه‌های بهره‌برداری تبلیغاتی از آن می‌شود.......
مطمئن باشید این جمله شامل خود عطریانفر هم هست
اینها برای ماندن در قدرت نتها راه را تبری جستن از روحانی میدانند و بعد از این از هر فرصتی برای لگد کوبی او بهره خواهند جست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
آقای رئیسی مواظب پس از آن باشید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار