کد خبر: 977481
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:
حجت الله صفرپور گفت: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه بلوغ نظام اسلامی و تثبیت کارآمدی جوانان مومن انقلابی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل ازروابط عمومی بسیج از نجف آباد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در آغاز رزمایش الی بیت المقدس سال98 ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: بحمدالله امروز مردم کشور ما با گذشت 4دهه از انقلاب اسلامی و عبرت آموزی از گفتمان های دهه گذشته به این باور رسیده است که گفتمان سازش، غربگرا و سرمایه ای نمی تواند موتور محرک شتابزای پیشرفت کشور باشد و مقدمات تحقق اهداف مرحله ای انقلاب را فراهم نماید.

  سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپورافزود: آنچه می تواند در این نقطه تمام تهدیدات مترتب انقلاب را به فرصت و قدرت تبدیل کند عمل به گفتمان و منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و تمرکز بر گفتمان مقاومت و عدم مصلحت اندیشی های بی مورد و محافظه کارانه و سازش کارانه با ایادی استکبار است.

    وی بیان داشت : بحمدالله بسیجیان عصر امام خامنه ای(مدظله العالی) شهرستان نجف آباد آماده اند رزمایش الی بیت المقدس را در روزهای 23و24آبان98 با شعار محوری 40 سال مردم یاری؛ امنیت و خدمت در قالب 7گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر با 4هدف محوری برگزار کنند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد تأکید کرد: یکی از اهداف این رزمایش لبیک به امام حاضر و اعلام آمادگی و جانفشانی برای انقلاب اسلامی است.

    صفرپوراذعان کرد: حفظ و انسجام و به کار گیری نیروهای سازمان یافته مردمی در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر در راستای اهداف پیش بینی شده یکی دیگر از اهداف این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در پایان ابراز نمود : هدف های دیگر این رزماش عبارت است از ایجاد توانایی و آمادگی های لازم دفاعی و امنیتی در بسیجیان سازمان رزم بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با تهدیدات و ایجاد آمادگی لازم برای کمک به هموطنان و همشهریان در حوادث غیر مترقبه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار