کد خبر: 977470
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت :
همایش "خانواده و دیابت" با حضور مديران شهري، خانواده بيماران مبتلا به ديابت و عموم شهروندان، 23 آبان در كتابخانه مركزي برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به این مطلب گفت: به مناسبت روز جهاني ديابت و شعار جهاني "خانواده و ديابت" افزايش آگاهي عمومي شهروندان در رابطه با بيماري ديابت در دستور كار معاونت اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری  اصفهان قرار گرفته است.

فریناز تولائیان  افزود: با توجه به افزايش تعداد مبتلايان به بيماري ديابت در سال هاي اخير، اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری  اصفهان با همكاري مركز تحقيقات غدد و متابوليسم اصفهان با هدف افزایش آگاهی از تأثیر دیابت بر روی خانواده و شبکه حمایتی از افراد مبتلا به دیابت و نیز ترویج نقش خانواده در مدیریت، مراقبت، پیشگیری و آموزش در زمینه دیابت به برگزاري برنامه هاي متنوع در سطح شهر اقدام خواهد کرد.

وی اظهار داشت: تمامی خانواده ها بالقوه تحت تأثیر دیابت قرار می گیرند بنابراین آگاهی از علائم، نشانه ها و عوامل خطر دیابت برای کمک به تشخیص زودهنگام امری کلیدی و حیاتی است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت  از نصب تبليغات شهري جهت ارتقاء آگاهي شهروندان با پيام هاي سبك زندگي سالم در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: طرح های تبلیغات شهری در قالب "یه حرفِ حساب"  ویژه سلامت بانوان از دیگر اقدامات اداره توسعه فرهنگ سلامت بوده است.

تولائیان با اشاره به دیگر برنامه این اداره گفت: همایش "خانواد و ديابت" با حضور مديران شهري، خانواده بيماران مبتلا به ديابت و عموم شهروندان  در كتابخانه مركزي برگزار می شود.

وي با اشاره به رنگ آبي به عنوان نماد روز جهاني ديابت، تصريح كرد: به مناسبت اين روز هرساله در اغلب كشورهاي جهان يكي از بناهاي مهم و شاخص آنها باهدف افزايش آگاهي شهروندان نسبت به اين موضوع، به رنگ آبي نورپردازي مي شود که در اين راستا اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری  اصفهان نیز

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر