کد خبر: 977377
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
مردی که متهم است سوار بر خودروی سواری پدرش و با همدستی یکی از دوستانش به سرقت می‌رفت، بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، شامگاه ۲۲‌تیرماه امسال بود که فردی وارد کلانتری ۱۲۶‌تهرانپارس شد و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او ساعت‌۲۱:۳۰ حوالی فلکه دوم تهرانپارس منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام بروم که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقف کرد. به جز راننده مردی جوان سوار خودرو بود که هر دو پیاده شده و با تهدید چاقو من را به داخل ماشین کشانده و شروع به ضرب و جرح کردند. بعد از آن یکی از آن‌ها پشت فرمان نشست و حرکت کرد. پس از طی مسافتی خودرو کنار پارک «رز» توقف کرد و آن‌ها پس از سرقت زنجیر طلا که ۱۵‌میلیون‌تومان ارزش داشت، من را از خودرو بیرون انداخته و فرار کردند. بعد از طرح شکایت کارآگاهان پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شدند. کارآگاهان در اولین گام با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند پلاک خودرو را شناسایی کرده و مالک آن را که مردی میانسال به نام محمد بود به اداره پلیس دعوت کنند. او گفت که خودرو در اختیار پسرش سعید است که چهره سعید از سوی شاکی به عنوان یکی از سارقان شناسایی شد. در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که سعید از خانه فرار کرده است که مخفیگاه او در خاک سفید شناسایی و نیمه‌شب بیستم‌آبان بازداشت و خودروی مورد نظر هم توقیف شد.

او در بازجویی به سرقت با همدستی دوستش پیام اعتراف کرد که همدست او هم بازداشت شد و به سرقت اعتراف کرد. دو متهم گفتند که برای کسب درآمد اقدام به سرقت می‌کردند و طلای سرقت شده را به قیمت روز به یک طلافروشی در تهرانپارس فروخته‌اند که تلاش برای بازداشت مالخر در جریان است.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار