کد خبر: 977363
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
رئیس‌جمهور امریکا اخیراً گفته است در صورتی که دیدار با هر کدام از سران خارجی اعم از دیکتاتور‌ها به نفع کشورش باشد، برای انجام چنین کاری آمادگی دارد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: دونالد ترامپ در گردهمایی مدیران و رهبران کسب و کار وال استریت در منهتن گفته بود که رهبران خارجی به او مراجعه می‌کنند تا بابت وضعیت اقتصادی امریکا به وی تبریک بگویند.

بنابر گزارش پایگاه خبری «هیل»، رئیس‌جمهور امریکا طی سخنانی در «کلوب اقتصادی نیویورک» گفت: «با تمامی رهبران کشور‌هایی که می‌آیند، شامل شاهان، ملکه‌ها، نخست‌وزیران، رؤسای جمهور و دیکتاتور‌ها دیدار می‌کنم. هرکس بخواهد می‌آید. دیکتاتور‌ها هم مشکلی ندارند. بیایید. هر چه برای ایالات متحده خوب باشد! می‌خواهیم به مردم خودمان کمک کنیم.» ترامپ همچنین در سخنانش به دستاورد‌های اقتصادی دولتش و خصوصا نرخ پایین بیکاری و تقویت بازار‌ها افتخار کرد.

وی در حالی از آمادگی برای صحبت با دیکتاتور‌ها یاد کرده است که برنامه دیدار روز چهار شنبه وی با «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. اردوغان به هنجارشکنی دموکراتیک در ترکیه متهم است و به تازگی نیز بابت اجرای عملیات «چشمه صلح» در شمال سوریه به بهانه پاکسازی نیرو‌های سوریه دموکراتیک هدف انتقاداتی قرار گرفته است.

علاوه بر این، ترامپ به دلیل جانبداری از «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی در پرونده قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی هدف انتقاد قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار