کد خبر: 977202
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
با حضور جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن‌الائمه (ع)سپاه
سردار سرتیپ دوم پاسدار مجیدرضا حسن‌زاده، امروز در نشست خبری یادواره شهدای وحدت که در محل در قرارگاه ثامن الائمه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امسال برای دهمین سال یادواره شهدای وحدت به مناسبت شهادت سرداران شهید شوشتری و محمدزاده هر ساله برگزار می‌شود. با وجود اینکه سالگرد این یادواره در روز 27 مهرماه است اما امسال به دلیل مصادف شدن با ایام اربعین حسینی، بنا شد که این یادواره در هفته وحدت برگزار شود.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: شهدایی همچون سردار شوشتری و محمدزاده اقدامات بی‌بدیلی رقم زدند که امنیت را ماندگار کردند، همچنین شهدای زیادی هستند که در حوزه مباحث مختلف فعالیت داشتند و ما در صورت بهره بردن از گذشته آن‌ها می‌توانیم آینده بهتری را برای جامعه خود رقم بزنیم.

وی ادامه داد: خدمت به محرومین در شخصیت سردار شوشتری موج می‌زند، ایشان درصدد بود تا  اهداف دشمنان و معاندین را در نطفه خفه کند و بستری را در جهت رسیدن به اهداف خود شکل دهند که این هدف خالصانه بر دل تمامی اهالی سیستان و بلوچستان نشست و هنگامی که مردم و مسئولین  پای کار آمدند بر این باور بودند که سردار شوشتری تنها هدفشان خدمت رسانی است.

جانشین قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) بیان کرد: ایشان اقدامات موثری را انجام دادند که مسیرشان همچنان ادامه دارد ونتایج ارزشمندی هم به دنبال داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار