کد خبر: 977135
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از مشخص شدن تکلیف ۹۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی «نظرآباد ۲» در این استان خبرداد.

محمدامین فرشی اظهار داشت: مساحت کل اراضی شهرک صنعتی«نظرآباد۲» حدود ۱۶۰ هکتار است که تاکنون تکلیف ۹۰ هکتار آن نامشخص مانده بود.

وی ادامه داد: با تعیین تکلیف این اراضی ، گام موثری برای آماده سازی زیرساخت های شهرک صنعتی «نظرآباد۲»  و استقرار کارخانه‌ها در آن  برداشته شد.

فرشی  با بیان اینکه ۷۰ هکتار از  اراضی شهرک صنعتی نظرآباد در حال طی کردن مراحل قانونی است، گفت: عملیات احداث این شهرک از دهه فجر امسال آغاز می شود که صنایع تبدیلی، کشاورزی و کم آب بر در شهرک صنعتی« نظرآباد۲»  مستقرخواهد شد.

وی بیان داشت :  درصورتی که قطعات اراضی این شهرک هر یک به وسعت  پنج هزار متر مربع تقسیم بندی شود ، ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن استقرار می یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تاکنون یک حلقه چاه آب در این شهرک  حفاری و تجهیز شده، افزود: اکنون شهرک صنعتی نظرآباد نیازمند احداث شبکه توزیع آب است.

شهرک صنعتی «نظرآباد۲» در مرز استان های البرز و قزوین واقع شده است.

شرایط اشتغال زایی برای هر هکتار در شهرک صنعتی« نظرآباد۲» بیش از ۵۰ نفر پیش بینی شده است.

شهرستان نظرآباد با جمعیتی حدود ۱۷۰ هزار نفر دارای ۲ شهرک صنعتی فعال به نام های «سپهر» و «نظرآباد یک » است که ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک ها فعال هستند.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی ۱۳۰ هزار نفر در استان البرز وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار