کد خبر: 977089
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
تیم شورای شهراصفهان تکمیل شد ؛
با ابلاغ فرمانداری اصفهان، از عضودوم علی البدل شورای شهر برای حضور در جلسات این شورا دعوت به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،فرماندار اصفهان روز دوشنبه رضا امینی رئیس پیش از این عضو  و رئیس دوره چهارم شورای اسلامی شهراصفهان، شهردار منطقه هشت و نیز مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان بوده است وشورای شهر اصفهان اورا به جای مهدی مقدری به عنوان عضو علی‌البدل به شورای اسلامی شهر اصفهان دعوت کرد.

پس از گذشت حدود ۳ ماه از صدور حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر در مورد اتهامات مهدی مقدری ،یکی از اعضای شورای شهر اصفهان و لغو عضویت این عضو شورا سرانجام تکلیف صندلی خالی شورای شهر مشخص شد.

در حالی که طی ماه‌های گذشته فرماندار اصفهان، رئیس و سخنگوی شورای شهر اصفهان تصمیم نهایی پیرامون حضور عضو علی البدل شورای شهر را منوط به ابلاغ موضوع به دستگاه متبوع خود می‌دانستند و در برخی محافل نیز اختلاف نظر بر سر جایگزینی عضو جدید به جای نفر لغو عضویت شده مطرح بود که امروز نامه فرمانداری اصفهان به شورای شهر کار را برای حضور عضو علی البدل در جلسات شورا تقریباً تمام کرد.

حسین سیستانی فرماندار اصفهان روز دوشنبه تکلیف صندلی خالی شورا شهر خبر داد و جزئیات را به امروزسه شنبه 21آبان ماه موکول کرد که امروز عضو علی البدل شورای شهر اصفهان خود این خبر را تأیید کرد.

رضا امینی نیز امروز در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد: اطلاع دارم نفر اول علی البدل آقای عباس مقتدایی از عضویت استعفا داده و فرمانداری نیز با این استعفا موافقت کرده است، با این حساب بنده عضو بعدی علی‌البدل هستم که در صورت خارج شدن یک نفر از شورای شهر باید عضو جایگزین شود.

وی با بیان اینکه این ابلاغ از سوی فرمانداری صادر شده است، گفت: بر اساس قانون رئیس شورای شهر باید هفته آینده در نامه‌ای رسمی و کتبی به کلیه اعضا موضوع را اعلام کرده و آنها دعوت شود و از بنده نیز برای شرکت در جلسات شورا دعوت کند، بنابراین حضور بنده در شورا قطعی شده و از جلسات بعدی در صحن شورا حضور خواهم داشت.

شورای اسلامی شهر اصفهان 13عضو دارد ومهدی مقدری عضو سابق شورای اسلامی شهر اصفهان بر اساس حکم قضایی از عضویت این شورا سلب شده است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار