کد خبر: 976986
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
اعضای خانه تئاتر با کارت معتبر می‌توانند بلیت نمایش «هیچ چیز جدی نیست» را نیم‌بها از سایت تیوال خریداری کنند..
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی نمایش «هیچ چیز جدی نیست»، مسعود دلخواه کارگردان نمایش، در طرحی با عنوان «به کارت عضویت خانه تئاتر اعتبار بیشتر ببخشیم»، برای اجرای نمایش خود، شرایط ویژه‌ای برای اعضای خانه تئاتر در نظر گرفته است.

به گفته این کارگردان، اعضای دارای کارت معتبر می‌توانند با استفاده از کد khanetheater از هم اکنون برای همه سانس‌ها و همه روز‌ها صندلی خود را در برگه فروش نمایش "هیچ چیز جدی نیست" به آدرس http://tiwall.com/p/nothingserious سایت تیوال انتخاب و اقدام به خرید اینترنتی کنند. همچنین، اعضا می‌توانند با در دست داشتن کارت عضویت معتبر خانه تئاتر، یک‌ساعت پیش از شروع اجرای نمایش، بلیت نیم‌بهای خود را حضوری از گیشه تماشاخانه ایرانشهر دریافت کنند.
این تخفیف ۵۰ درصدی فروش بلیت، برای اولین بار به صورت رسمی ویژه کارت معتبر خانه تئاتر در نظر گرفته شده است و روابط عمومی خانه تئاتر این حرکت صنفی را اقدامی مثبت ارزیابی کرده و آن را تقدیر می‌کند.
یادآور می‌شود، نمایش «هیچ چیز جدی نیست» تا ۳۰ آبان، ساعت ۲۱:۰۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار