کد خبر: 976784
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام:
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به روز ملی کیفیت و تاکید به اهمیت این روز گفت: هدف از نام‌گذاری این روز توجه به ارتقا دانش کیفیت است و امروز فرصتی است تا فعالان در حوزه‌های مختلف کشور ارزیابی درستی از زمینه های رشد و ارتقاء کیفیت فعالیتها در رونق تولید داشته باشند .

نادر ثناگو مطلق با بیان این‌که اگرچه کیفیت در منظر عام به معنای رضایت مشتری تعریف داشته است گفت: اما نکته مهم و اساسی در تعریف کیفیت قبل از رضایت مشتری در تولید است ، چرا که زمانی که یک تولید کیفی نباشد قطعا رضایت مشتری را هم دربرنمیگیرد .
وی با اشاره به اینکه برای حمایت از تولید ملی باید روی کیفیت سرمایه گذاری کرد اظهار کرد مهمترین شاخصه تولید ملی کیفیت است که بتواند هم در عرصه رقابت و هم در عرصه رضایت حرکت رو به جلو داشته باشد .
وی ادامه داد: کیفیت باید هم در تولید و هم در خدمات مدنظر قرار گیرد، چرا که خدمات برپایه تولید جزو خدمات مولد ، مهم و تاثیر‌گذار محسوب می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان ضمن تشکر از همت بلند کارکنان منطقه به منظور دریافت جایزه ملی کیفیت تصریح کرد:توجه به کیفیت در تولید ملی و اقتصادی بسیار مهم است و همکاران بنده در همین راستا و برنامه ریزی مدون و بلندمدت و با بالابردن سطح کیفیت در حوزه های خدمات رسانی توانستند جایزه ملی کیفیت را امسال از آن خود کنند .
گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین امللی پیام در شانزدهمین دوره جایزه کیفیت ملی حائز رتبه اشتهارکیفیت تک ستاره را کسب کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار