کد خبر: 976774
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
رئیس سازمان ملی استاندارد از مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد برای توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ از سال ۹۹ خبر داد و گفت: احتمالا خودرو‌های دیگری نیز مشمول توقف تولید خواهند شد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد ۹۹ متوقف شود و در عین حال تولید پژو ۴۰۵ جی ال‌ایکس نیز از ابتدای خرداد ۹۹ متوقف خواهد شد.

وی ادامه داد: خودروسازان برنامه ادامه تولید برخی خودرو‌های قبلی در دستورکار دارند و در عین حال اگر شرایط ایجاب کند، خودرو‌های جدید نیز جایگزین خودرو‌هایی که تولیدشان متوقف شده، خواهند شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد توضیح داد: در مورد توقف سایر خودرو‌های قدیمی نیز طی ۶ ماه آینده گزارشی توسط سازمان ملی استاندارد تنظیم و به شورای عالی استاندارد ارائه خواهد شد تا به تصویب برسد.

پیروزبخت با تاکید بر اینکه یکباره نمی‌توانیم تولید همه خودرو‌ها را متوقف کنیم، گفت: توقف تولید خودرو‌های قدیمی به صورت پلکانی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم تا پایان سال یک بار دیگر جلسه شورای عالی استاندارد را تشکیل دهیم و در مورد توقف تولید برخی خودرو‌های دیگر تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: ممکن است تولید خودرو‌های دیگر نیز متوقف شود که البته باید وزارت صنعت برای جایگزینی این خودرو‌ها برنامه‌ریزی کند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار