کد خبر: 976736
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
فرمانده سپاه عاشورا :
فرمانده سپاه عاشورا گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان مشکل ناامنی در مناطق زلزله‌زده شرق آذربایجان‌شرقی وجود ندارد.

سردار آبدین خرم، در نشست هماهنگی مدیریت بحران زلزله میانه در روستای «ورنکش» این شهرستان افزود: نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان از همان لحظه وقوع زلزله در روستاهای زلزله زده حضور یافته و علاوه بر ارایه خدمات به مردم زلزله زده، امنیت این مناطق را فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی افراد، باید کمک ها به مردم زلزله زده از طریق هلال احمر انجام شود، اظهار داشت: اجازه کمک رسانی متفرقه به مردم مناطق زلزله زده داده نمی شود و کمک های مردمی با هماهنگی معتمدان و دهیاری در بین زلزله زده ها توزیع می شود.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ضرورت تفکیک وظایف سازمان های خدمت رسان در مناطق زلزله زده، گفت: محل مناسب برای استقرار کانکس های امدادی و عملیاتی در مناطق زلزله زده فراهم است.

سردار خرم،  با اشاره به اینکه به خاطر محدودیت معابر روستا در برخی مواقع بی نظمی ترافیکی در محل روی داده است، ادامه داد: نباید اجازه ورود خودروهای غیرضرور به روستا داده شود.

حجت الاسلام عبداله محمدی، امام جمعه میانه نیز در این در نشست بر ضرورت تامین کانکس برای خانوارهایی که در اثر زلزله منزل مسکونی خود را از دست داده اند، تاکید کرد.

بخشدار ترکمانچای میانه نیز در این نشست گفت: اولویت ما نجات مصدومان و ارایه خدمات به مردم زلزله زده بوده و هم اکنون اقدامات لازم برای اسکان اضطراری این افراد در این منطقه انجام شده است.

میرزایی، افزود: برای نظم دهی به ترافیک روستا تلاش می شود محلی برای توقف خودروها به عنوان پارکینگ ایجاد شود و برای جلوگیری از بروز مشکل بهداشتی نیز باید احشام هر چه سریعتر به صورت بهداشتی دفن شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر