کد خبر: 976656
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه در بازار صفر شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به آخرین روز‌های هفته قبل ۷۰ هزار تومان کاهش یافته است.
محمد کشتی‌آرای در گفتگو با تسنیم، در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز گذشته اظهار داشت: قیمت جهانی طلا نسبت به هفته قبل ۵۶ دلار کاهش یافته و همین امر باعث کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است. وی با اشاره به کاهش قیمت سکه نسبت به روز‌های اخیر گفت: قیمت سکه از ۴ میلیون تومان به ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان کاهش یافته که نسبت به آخرین روز‌های هفته قبل ۷۰ هزار تومان کم شده است. رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: باکاهش قیمت جهانی طلا، هیچ حبابی روی قیمت سکه و طلا در بازار وجود ندارد؛ هم‌اکنون قیمت سکه کاملاً براساس قیمت جهانی و قیمت ارز محاسبه شده و مبادله می‌شود. کشتی‌آرای با تأکید بر اینکه داد و ستد در بازار براساس عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: تقاضای جدید بعد از ماه صفر و آغاز ربیع، وارد بازار شده است؛ رونق نسبی در بازار ایجاد شده است.
دیروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۳۰ تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان معامله می‌شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۵۹ دلار معامله می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار