کد خبر: 976607
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
برای جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار کردستان
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کردستان از هزینه کرد 192 میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی بلوار کردستان در سنندج خبر داد.

 محمدحسین محمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید وزیر کشور از پروژه کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر سنندج، اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی بلوار کردستان سهولت در تردد و حفظ امنیت شهروندان و همچنین هدایت آب‌های سطحی در مسیر است.

وی افزود: طول کل این پروژه از پل جانبازان تا جاده ساحلی ۳ هزار و ۲۴۰ متر و طول کانال اجرا شده از پل جانبازان تا بعد از پل توحید ۱۴۵۰ متر است. 

مدیرعامل آبفا کردستان گفت: این پروژه ظرفیت هدایت آب به میزان ۸۰ مترمکعب در ثانیه را دارا است و برای اجرای آن بالغ بر ۱۹۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در پروژه کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی بلوار کردستان، کانال بتنی مسلح سرپوشیده به طول ۱۴۵۰ متر و ۳۰۰ متر کانال فرعی باغ ژاله اجرا شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده توسط آبفا کردستان در این پروژه ۱۶۴ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۲۳ هزار مترمکعب بتن ریزی و مصرف ۲۶۰۰ تن آرماتور بوده است.

اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار کردستان در شهر سنندج برعهده آبفا بود و طی عملیات شبانه‌روزی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان به اتمام رسید.

انتهای پیام/76/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر