کد خبر: 976602
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
سرمربی منچسترسیتی تمجید ویژه‌ای از تیم یورگن کلوپ کرد و آن را بهترین تیمی دانست که برابر آن قرار گرفته است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دو تیم لیورپول و منچسترسیتی فردا شب در دیداری حساس در لیگ برتر انگلیس برابر هم به میدان خواهند رفت.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با تمجید از لیورپول گفت: فصل گذشته که ما توانستیم قهرمان لیگ شویم، با تیمی رقابت داشتیم که من آن را بهترین تیمی می‌دانم که با آن رقابت کردم. این فصل نیز آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند و من تلاش می‌کنم تیمم در این دیدار از یک برنامه مشخص استفاده کند.

سیتی توانست فصل قبل هر سه جام داخلی در فوتبال انگلیس را به دست بیاورد. این در حالی است که لیورپول قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد و توانست تاتنهام را شکست دهد.

این صحبت‌های گواردیولا در حالی مطرح شد که او زمانی که در بارسلونا بود با رئال مادریدی رقابت داشت که توانست در لالیگا رکوردشکنی کند و در فصل ۱۲-۲۰۱۱ رکورد ۱۰۰ امتیاز در یک فصل در لیگ اسپانیا را ثبت کند.

گواردیولا همچنین با اتلتیکومادرید که هدایت آن را دیگو سیمئونه بر عهده دارد و دورتموند با هدایت کلوپ نیز رقابت نزدیک و حساسی داشت، ولی این مربی اسپانیایی از بین این رقابت، لیورپول فصل قبل را بهترین تیمی دانست که برابر آن قرار گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار