کد خبر: 976598
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال
امروز هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال در حالی با انجام ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار شهرداری ورامین صدرنشین در آمل میهمان تیم کاله است و در دیگر دیدار‌ها فولاد سیرجان میزبان تیم پیام خراسان است. راهیاب ملل مریوان هم به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود. در تهران تیم سایپا پذیرای تیم تازه وارد سپاهان است. دو تیم یزدی یعنی تیم خاتم اردکان با شهداب یزد هم باهم رقابت می‌کنند و در آخرین دیدار هم شهرداری گنبد با شهرداری اراک مصاف می‌کند.
کاله - شهرداری ورامین
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : در اولین دیدار امروز در آمل تیم کاله پذیرای تیم صدرنشین لیگ یعنی شهرداری ورامین است. بی شک شاگردان عطایی در کاله امروز نبرد سختی برابر تیم جوان ورامینی خواهند داشت. تیم که در سه بازی خود بدون شکست بوده و امروز هم با تمام قوا پا به میدان خواهد گذاشت. این بازی در سالن پیامبر اعظم برگزار خواهد شد. شاگردان بهروز عطایی هفته گذشته برابر شهروند اراک، کار سختی نداشتند و موفق شدند در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهند و یک برد با ارزش را کسب کنند.
جدال صدرنشین لیگ با شاگردان عطایی
فولاد سیرجان ایرانیان - پیام خراسان
در دیگر بازی امروز فولاد پذیرای تیم پیام خراسان است. تیم تازه واردی که هدایت آن بر عهده دامغانی است و می‌خواهد امروز اولین پیروزی خود ار در لیگ جشن بگیرد. هفته گذشته آن‌ها در بازی برابر شهرداری ورامین با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی ۳ بر ۲ شکست خوردند. در مقابل پیام هفته گذشته در خانه خود نتیجه را به پیکان واگذار کرد. شاگردان خداوردی عزم خود را جزم کرده‌اند تا با پیروزی سیرجان را ترک کنند.

راهیاب ملل مریوان - شهرداری ارومیه
تیم تازه وارد راهیاب ملل در مریوان پذیرای تیم شهرئاری ورامین است. تیمی که در راس آن مصطفی کارخانه را دارد و قطعا برای برد به مریوان آمده است. راهیاب ملل از دو بازی خود بدون برد و تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرارا گرفته است. در مقابل شهرداری ارومین در سه بازی گذشته خود دو باهت و یک شکست را در کارنامه دارد.

سایپا - سپاهان
در تهران تیم سایپا در خانه والیبال تهران پذیرای سپاهان خواهد کرد. دو تیمی که درهفته‌های ابتدایی برابر حریفان خود بازی را واگذار کرده اند و هر دو انگیزه لازم را برای برد در این بازی دارند. نکته جالب این که دو دو تیم در حال حاضر با ۲ برد و یک باخت در رده‌های پنجم و ششم قرار دارند و امروز برای عقب نماندن از کورس قهرمانی می‌جنگند.


خاتم اردکان - شهداب یزد
در یزد نبرد و تیم همشهری هم در نوع خودش جالب توجه است. اردکان با هدایت آرمات یک برد و یک شکست دارد و امروز کار سختی برابر همشهری خود خواهد داشت. در مقابل شهداب‌ها هر چند با یک برد و ۲ باخت در رده ۹ جدول جا خوش کرده است، اما انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود در این بازی خواهند داشت.

شهرداری گنبد - شهروند اراک
در آخرین بازی امروز شهرداری گنبد پذیرای تیم شهروند است. تیمی که در سه هفته ابتدایی نتایج رویایی رقم زده و توانسته تیم‌های بزرگ را شکست دهد. آن‌ها ابتدا شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشتند. در ادامه شهداب یزد و سپاهان را شکت دادند تا امروز با انگیزه زیاد به مصاف شهروند اراک بروند. در حالحاضر شهرداری گنبد با ۳ برد در رده دوم جدول قرار دارد. تیم شهرموند اراک هم با ۳ باخت در انتهای جدول جا خوش کرده است.

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پیکان با قرعه استراحت روبرو است. پیکانی‌ها روند نوسانی داشتند؛ بازیکنان جوان این تیم در هفته اول شهروند را شکست دادند. در هفته دوم مغلوب شهرداری ورامین شدند و در هفته سوم هم پیام را در مشهد شکست دادند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار