کد خبر: 976585
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس طی یک حضور سرزده از واحدهای مختلف شهرداری مشکین دشت بازدید کرده و در جریان رسیدگی به امورات شهروندان قرار گرفت و این روند را ارزیابی کرد.

علیرضا صیاد به همراه سید جعفر موسوری شهردار و حسین انصاری معاونت عمران شهرداری مشکین دشت از پروژه کمربندی اتصال بلوار شهید صیاد شیرازی به بلوار شهید کاظمی و عملیات احداث سرویس بهداشتی در پارک فدک بازدید کرد و در این رابطه اظهار داشت؛ احداث این کمربندی، پروژه ای مهم و ماندگار در سطح شهرستان فردیس است که میتواند میراث ماندگار از مدیریت فعلی شهرداری و شورای اسلامی مشکین دشت باشد که پیام آور تحولات مثبتی در شهر مشکین دشت است.

شهردار مشکین دشت در خصوص این پروژه عنوان کرد؛ فاز در دست اجرای این پروژه به طول ۲ کیلومتر و عرضی حدود ۱۷ متر، در مرحله آسفالت قرار دارد به زودی نصب روشنایی و گاردریل این کمربندی آغاز میگردد.

سید جعفر موسوی این نوید را نیز به شهروندان مشکین دشت و شهرک های بعثت و مهندسی زراعی داد که با تکمیل این کمربندی مسیر رینگ جاده سلامت نیز به صورت یک کمربند از جلوی شهرداری آغاز میگردد و سپس در موازات بلوار امام خمینی (ره) وارد بلوار شهید کاظمی شده و پس از عبور از این کمربندی جدید موازی با بلوار شهید صیاد شیرازی به جلوی شهرداری ختم میشود و به یک مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی مجهز تبدیل خواهد شد.

در پایان این بازدید از سطح شهر مشکین دشت، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس بر لزوم اجرای هرچه سریعتر سیستم کنترل و نظارت تصویری در سطح شهر مشکین دشت تاکید کرد و گفت؛ برای کاهش جرایم، پیگیری و رصد ورود و خروج وسایل نقلیه و برقراری امنیت اجتماعی طرح پایش تصویری جزء اولویتهای انتظامی و امنیتی شهرستان فردیس و شهر مشکین دشت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار