کد خبر: 976526
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد
بامداد روز گذشته یک فروند پهپاد متجاوز از سوی سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: این اقدام قاطع و شلیک موشک در واکنش به تجاوز یک فروند پهپاد متجاوز خارجی به حریم هوایی کشورمان بوده است و پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس با هوشیاری کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور منهدم شد. امیر سرتیپ صباحی‌فرد تأکید کرد: ما بار‌ها اخطار داده ایم که شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با آمادگی کامل، قاطعانه با هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور پاسخ خواهد داد.

پیشتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفته بود که لاشه این پهپاد در نیزار‌های اطراف ماهشهر پیدا شده است. وی خاطرنشان کرد: پهپاد یاد شده به طور قطع مربوط به کشور‌های خارجی است و نتایج بررسی‌های کارشناسان نیز پس از مشخص شدن در اختیار مردم قرار می‌گیرد. آنچه مشخص است این پهپاد بدون هماهنگی وارد فضای ماهشهر شده به همین دلیل پدافند شهرستان اقدام به ساقط کردن آن کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار