کد خبر: 976391
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌ها است که پولی را از باشگاه دریافت نکرده اند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: درحالیکه بازیکنان پرسپولیس پس از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران حدود ۱۰ - ۱۲ درصد دریافتی داشتند و کادرفنی هم پول کمی دریافت کرد که مهدی محمد نبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که مطالبات کالدرون به زودی پرداخت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد. همچنین او گفت که مطالبات سال گذشته بازیکنان تسویه و درصدد هستند تا پول امسال بازیکنان نیز پرداخت کنند.

البته باید بدانید که بحران بی پولی به پرسپولیس رسیده است و مدیران این تیم تلاش می‌کنند تا قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند. از سویی دیگر بدهی سنگین به برانکو و بودیمیر، بدهی ۳ میلیارد تومانی به یک آژانس و بدهی هفت میلیارد تومانی به شرکتی دیگر سبب شده تا مدیران تیم سرخپوش به دنبال حل مشکلات باشند.

از سویی دیگر سرمربی پرسپولیس در جلسه با انصاری فرد به او گفت که باید هرچه زودتر مطالباتش پرداخت شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، شرایط برای ادامه همکاری سخت خواهد شد و بازیکنان نیز درخواست‌هایی را از مدیریت داشته اند.

درحال حاضر تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل است و انصاری فرد و همکارانش تلاش می‌کنند تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. کالدرون از قسط اولی که قرار بود دریافت کند، فقط ۲۲ درصد گرفت و همچنین ۲۵ هزار یورو وسایل تمرینی برای پرسپولیس خرید که یازده هزار یورو را به او برگردانده شده و به همین دلیل از باشگاه خواسته تا زودتر پول او را بدهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار