کد خبر: 976273
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین :
سردار محمدحسین سپهر گفت: اگر دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر نمی‌کردند، ممکن بود تجربه کودتا‌های بعد از انقلاب مردمی در بیش از ۸۰ کشور دنیا در ایران نیز تکرار شود.
به گزارش محمد جواد عرفان منش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سردار محمدحسین سپهر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر اصفهان اظهار کرد: امروز در جمع راهپیمایان اصفهانی و در میدانی که بنام امام حسین (ع) این شهر نامگذاری شده به شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم درود می‌فرستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان نمود:اصفهان نشان افتخار ایران است، امروز سالگرد مقاومت و مبارزه دانش آموزان ایران اسلامی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ است. دانش‌آموزانی که برای اعتراض به تبعید امام راحل در سال ۱۳۴۳ در دانشگاه تهران تظاهرات کردند و قریب به ۶۰ شهید در این روز تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه هوشمندی و ذکاوت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی تمام معادلات دشمن را بر هم زد و انقلاب دوم را رقم زد، گفت: امام راحل فرمودند "محکم بایستید که خوب جایی را گرفتید. " امروز چهلمین سال شکست‌های آمریکا را جشن می‌گیریم. آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم بیشترین جنایات را علیه ایران کرد. حمایت از رژیم منحوس پهلوی از جمله کار‌های اشتباه این کشور بود.

سردار سپهرابراز داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی نفرت خود را از نظام مستکبر آمریکا نشان دادند، اگر دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر نمی‌کردند ممکن بود تجربه کودتا‌های بعد از انقلاب مردمی در بیش از ۸۰ کشور دنیا در ایران نیز تکرار شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی توطئه‌های آمریکا در ایران عنوان کرد: آمریکا تمام توان خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی به کار برد که حمایت از صدام در طول دوران دفاع مقدس یکی از آن‌ها بود.

سردارسپهر یادآور شد: در سال ۶۴ و بعد از پیروزی‌های رزمندگان اسلام در جنگ، آمریکا وارد خلیج فارس شد و با هدف قرار دادن کشتی‌های نفتی ایران و هواپیمای مسافربری به طور آشکار وارد جنگ با ایران شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با همه این توطئه‌ها، فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و دی ماه ۹۶ با بودجه سالانه پارلمان آمریکا که برای ساقط کردن نظام اسلامی صرف شد، راه به جایی نبرد.

وی افزود: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هر عملیاتی در منطقه غرب آسیا با شکست مواجه شد و حالا به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت تغییر محاسبات، آرمان‌ها و باور‌های مسؤولان، رهبران و مردم آن را ندارند و در نتیجه شکست قطعی خود را پذیرفته‌اند.

سردارسپهر با بیان اینکه یک مورخ آمریکایی معتقد است بزرگ‌ترین عامل سقوط آمریکا نظامی‌گری آن است، گفت: امروز به برکت دین‌مداری، مردم انقلابی و رهبری امام خامنه‌ای، نتانیاهو اعتراف می‌کند که از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق در مراکش به هر کجا را نگاه می‌کنیم خیمه‌های خامنه‌ای و خمینی را می‌بینیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: کارگزاران و نخبگان باید گوش به فرمان رهبری باشند، اما به توصیه‌های ایشان درباره برجام، عدم اعتقاد به آمریکا و بی‌اعتمادی به غرب و اروپا توجه نشد.

وی عنوان کرد: از مسؤولان انتظار داریم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تحریم‌ها را بشکنند و با مدد نخبگان گام دوم انقلاب را با بی‌اعتمادی به دشمنان طی کنند.

سردارسپهر با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: دشمنان هیچگاه با ما همراه نخواهند شد مگر اینکه تن به خواسته‌های ظالمانه آنان بدهیم.

وی با بیان اینکه آینده دولت اسلامی و تمدن اسلامی را محقق می‌کنیم، اظهار کرد: مسئولان و کارگزاران ما گوش به فرمان رهبری باشند، به توصیه‌های رهبری در برجام گوش نکردند. درخواست می‌کنیم مسئولان با نگاه به درون تحریم‌ها را بشکنند. ایران ظرفیت‌های بزرگ علمی دارد، با نگاه به درون انقلاب را یاری کنند و مسئولان گام دوم انقلاب را با بی‌اعتنایی به غرب طی کنند،
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر