کد خبر: 976215
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
پرسپولیس دیشب در شروع هفته دهم لیگ برتر با یک گل فولاد را در اهواز شکست داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفته دهم لیگ برتر فوتبال دیروز با یک بازی آغاز شد، با مسابقه فولاد و پرسپولیس که از ساعت ۱۸ دیروز در ورزشگاه فولاد با سوت اشکان خورشیدی به مصاف هم رفتند. حضور سید‌جلال حسینی در ترکیب اصلی قرمز‌ها مهم‌ترین تغییر ترکیب پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته بود و کاپیتان اول پرسپولیس دیروز برای اولین بار در لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم کالدرون قرار گرفت. البته حضور سید جلال بیشتر از آنکه به اعتقاد سرمربی آرژانتینی به مدافع کهنه کار قرمز‌ها برگردد، یک توفیق اجباری بود تا هواداران پرسپولیس که از ابتدای لیگ با نیمکت نشینی حسینی روبه‌رو بوده اند، سرانجام پس از دو ماه و نیم کاپیتان شان را در ترکیب اصلی ببینند. محرومیت شجاع خلیل زاده این فرصت را به وجود آورد تا کالدرون مدافع باتجربه تیمش را از روی نیمکت بلند کند و او را به عنوان یکی از مدافعان اصلی راهی میدان کند.

مسابقه پرسپولیس – فولاد از همان دقایق اولیه با توجه به بازی سرعتی و کیفیتی که بازیکنان به نمایش گذاشتند، دیدنی از آب درآمد و بیشتر توپ در محوطه جریمه دو تیم در جریان بود تا دروازه‌بانان دو تیم روز پرکاری را تجربه کنند. با این حال در شرایطی که هنوز دو تیم گرم نشده بودند، پرسپولیسی‌ها در همان دقایق اولیه به گل رسیدند، آن هم روی نقطه پنالتی که در هفته‌های اخیر تبدیل به یک کابوس برای قرمز‌ها شده بود. برخورد توپ به دست روح الله سیف‌اللهی مدافع فولاد در محوطه جریمه سبب شد تا خورشیدی نقطه پنالتی را نشان دهد.

برخلاف بازی با ماشین‌سازی که علی علیپور با آن پنالتی چیپ، خیلی‌ها را انگشت به دهان کرد، در بازی دیشب مقابل فولاد، مهدی ترابی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه در خلاف جهت حرکت دروازه بان فولاد، توپ را وارد دروازه قرمزپوشان اهوازی کرد تا پرسپولیس یک بر صفر از فولاد جلو بیفتد. گل ترابی پایان کابوس قرمز‌ها در زدن ضربان پنالتی بود که در هفته‌های گذشته دو پنالتی را از سوی علی علیپور مقابل ماشین‌سازی در جام حذفی و لیگ برتر از دست داده بود.

پرسپولیس با این گل زودهنگام عقب نکشید تا با توجه به بازی هجومی فولاد برای جبران گل خورده، توپ کمتر در میانه میدان در گردش باشد و دو تیم با توجه به میل‌شان برای گلزنی، یک فوتبال رو به جلو را در دستور کار داشته باشند. البته پرسپولیسی‌ها به خصوص در نیمه اول روی ضد حمله دو فرصت تک به تک گلزنی را توسط وحید امیری و علی علیپور از دست دادند تا همچنان با وجود نیمکت نشینی جونیور، حسرت یک مهاجم شش دانگ را بخورند، به خصوص که علیپور هم با ادامه روند ضعیفش در خط حمله پرسپولیس، نشان داد که تنها سایه‌ای از مهاجم گل زن فصل‌های گذشته است و همچنان روی نوار گل نزنی است. با وجود ادامه ضعف خط حمله پرسپولیس، این تیم توانست با همان تک گل ترابی، فولاد را شکست دهد تا ۱۹ امتیازی شود و موقتاً به رده دوم جدول صعود کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار