کد خبر: 976103
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر ایران اسلامی
مراسم راهپیمایی روز "مبارزه با استکبار جهانی" در سراسر ایران اسلامی با حضور گسترده مردم، دانشجویان و مسئولان آغاز شد.
سرويس جامعه جوان آنلاين: وقایع ۱۳ آبان مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌جانبه اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند؛ مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزّتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.

در چالش چهل‌ویک ساله آمریکا با ایران که هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتار دولتمردان آمریکائی رخ نداده و از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی توانسته با تبدیل تهدید‌ها (تحریم‌ها و محدودیت‌ها) به فرصت، در میدان‌های نوآوری و ابتکار و در همه‌ی زمینه‌ها، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد.

اکنون ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب و در اولین قدم از گام دوم، با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاورد‌های دفاعی که موجب تحیّر، سرخوردگی و مورد بغض و کینه‌ی ناتمام آمریکا و اذنابش است، در عین حال که مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت‌های صلح‌دوست و آزاده‌ی جهان است، با شور و معرفت عاشورایی و با اقتدار بیشتر مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه خواهد داد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

سی و نه سال پیش در چنین روزی (سیزدهم آبان ۱۳۵۸ هجری شمسی- چهارم نوامبر ۱۹۷۹) دانشجویان ایران در اعتراض به توطئه‌های متعدد آمریکا ضد انقلاب اسلامی ایران، لانه جاسوسی (سفارت) آمریکا را در تهران تسخیر کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان کرمان آغاز شد‌

راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی لحظاتی پیش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حضور پر شور مردم انقلابی، جونان، دانش‌آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شد. راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمان از چهارراه توحید کرمان آغاز شده و راهپیمایان یک صدا با صدای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از مستکبرین جهان اعلام کرده و بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

در این راهپیمایی حضور پرشور اقشار مختلف مردم بالاخص دانش‌آموزان و معلمان، مسئولان، روحانیون و طلاب و کارکنان ادارات مختلف کرمان به چشم می‌خورد و مردم ولایتمدار کرمان راهپمیایی ۱۳ آبان امروز کرمان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به فرصتی برای نمایش «نه» به آمریکا و شبکه پلید سلطه و استکبار تبدیل کرده و بار دیگر با آرمان‌های بلند امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

‌راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان در مشهدمقدس آغاز شد‌

راهپیمایی روز ۱۳ آبان که به روز استکبارستیزی شهره است از دقایقی قبل در مشهدمقدس آغاز شد. این راهپیمایی همزمان با مشهدمقدس در شهر‌های سراسر استان خراسان رضوی نیز برگزار خواهد شد.

حضور پرشور دانش آموزان و نسل چهارم انقلاب اسلامی از جمله ویژگی‌های بارزی است که در راهپیمایی امروز از همین دقایق ابتدایی به ویژه در مشهدمقدس به چشم می‌خورد.

سخنران مراسم پایانی روز ۱۳ آبان در مشهدمقدس، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی؛ دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قواست.

مراسم پایانی روز ۱۳ آبان در مشهدمقدس با تجمع حاضران در راهپیمایی در حرم منور رضوی و قرائت قطعنامه مربوط به این روز برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
سلام دوستان. لطفا در عبارت " اهتزار پرچم استکبارستیزی در دهه پنجم انقلاب" کلمه اهتزار را به واژه صحیح آن یعنی اهتزاز اصلاح فرمایید .
مدیر پایگاه باسلام و تشکر از توجه شما. اصلاح شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار