کد خبر: 975980
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز:
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: نرخ‌های جدید نان در استان البرز پس از بررسی‌های چند جانبه در کارگروه آرد و نان استان البرز، در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم در استان و لحاظ کردن دیگر جنبه‌های آن تعیین شده است.

در پی تصویب نرخ‌های جدید نان و ابلاغ آن از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز اعلام کرد: تمامی نانوایی‌های سطح شهر پس از ابلاغ رسمی نرخ نامه جدید ملزم به رعایت آن هستند .

وی افزود : پس از اعلام نرخ های جدید و انتشار آن در رسانه های استان البرز، طرح جامع بازرسی و رصد فعالیت نانوایی‌های سطح شهر از سوی واحد بازرسی و نظارت اصناف آغاز شده است که طی آن تیم‌های مختلف بازرسی و نظارت با حضور نامحسوس در واحدهای صنفی،عملکرد نانوایی‌ها و رعایت نرخ‌های جدید را زیر نظر می‌گیرند.

حصاری افزود: شهروندان محترم در صورت مشاهده و برخورد با موارد تخلف احتمالی و گرانفروشی،کم فروشی و عدم درج قیمت نان، می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس‌های 5-32218154 به بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف استان، اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح‌های ویژه بازرسی از واحد های صنفی نانوایی، دیگر الزامات پخت نان سالم، شامل رعایت بهداشت فردی و محیط، افزودنی‌های مجاز و غیر مجاز نان و رعایت ضوابط خاص آن، وزن چانه، نصب نرخ نامه جدید در محل رویت عموم، نصب ساعت فعالیت نانوایی مقابل دید مشتریان و... مورد ارزیابی بازرسان قرار خواهد گرفت و با افراد متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

حصاری افزود: نرخ‌های جدید نان در استان البرز پس از بررسی‌های چند جانبه در کارگروه آرد و نان استان البرز، در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم در استان و لحاظ کردن دیگر جنبه‌های آن تعیین شده است و تمامی دستگاه‌های ذیربط اجرایی و اتحادیه صنف نانوایان کرج، مکلف به پیگیری و اجرای دقیق مصوبات آن در سطح شهر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار