کد خبر: 975970
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
رئیس کل دادگستری استان البرز:
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تحولات خوبی در حوزه منابع انسانی دادگستری استان البرز انجام شده که گزارش آن به قوه قضاییه ارائه می شود.

حسین فاضلی هریکندی در مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی دادگستری استان البرز، اظهار کرد: عدم استقلال مالی و اداری قوه قضائیه به مشکلات حوزه نیروی انسانی دامن زده این مهم در استخدام نیروها و یا انتصابات تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت در حوزه نیروی انسانی قوه قضائیه، گفت: با توجه به سند تحول قضایی، گزارش سه ماهه اخیر تدوین و به ریاست قوه قصائیه ارائه می شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز در بخش دیگری با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع، گفت: برای تحقق این مهم از واحدهای قضایی استان بازدید به عمل می آید.

فاضلی هریکندی با اشاره به تحولات انجام شده در حوزه منابع انسانی دادگستری استان البرز، گفت: خوشبختانه سامانه نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام خانواده راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته های هشت گانه شورای تحول قضایی در استان البرز تشکیل می شود، به داشتن ضوابط مشخص برای نقل و انتقال، انتصابات و ترفیع ها تاکید کرد و گفت: برای تصوی پست های مدیریتی باید توانای و شایستگی افراد بررسی شود، شناسایی شایستگی قضات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار