کد خبر: 975907
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
سردار جعفری:
فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیه‌الله الاعظم تسخیر لانه جاسوسی امریکا را مصداق حرکت آتش به اختیار دانشجویان انقلابی پیرو خط امام (ره) خواند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، درخصوص حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی امریکا تصریح کرد: این اقدام مصداق حرکت خودجوش و آتش به اختیار دانشجویان بود؛ حرکتی که از پیش هماهنگ نشده بود، اما باتوجه به روحیه ضدامریکایی و ضداستکباری امام خمینی (ره) دانشجویان اطمینان داشتند که ایشان با این اقدام موافقت می‌کنند.

جعفری افزود: البته دلهره‌ای هم نسبت به مخالفت حضرت امام (ره) با این حرکت خودجوش انقلابی وجود داشت و برخی نیز معتقد بودند باید پیش از این اقدام، هماهنگی‌های لازم به عمل می‌آمد، اما دانشجویان با اطمینان به تأیید امام خمینی (ره) این اقدام را انجام دادند و البته مورد تأیید ایشان نیز قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: گرچه رئیس دولت موقت و برخی از انقلابیون نگران یا کسانی که از ایمان انقلابی بالایی برخوردار نبودند، دانشجویان را از این حرکت منع می‌کردند، اما حضرت امام (ره) بلافاصله موضع گرفتند و فرمودند خوب جایی را گرفتید، باید محکم نگهش دارید چراکه اینجا سفارتخانه امریکا نیست بلکه جاسوسخانه این کشور است.

وی افزود: این موضع انقلابی حضرت امام (ره) به شدت موجب شعف و شادی دانشجویان شد و مردم نیز به دنبال آن از این حرکت انقلابی حمایت کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار