کد خبر: 975841
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
همزمان با هفته نوجوان، باشگاه هنر و رسانه نوجوان مجتمع آموزشی - پژوهشی شهید آوینی آغاز به‌کار کرد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: باشگاه هنر و رسانه نوجوان مجتمع آموزشی - پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صداوسیما با هدف شناسایی نوجوان‌های مستعد در حوزه‌های مختلف هنری و رسانه‌ای و پرورش نیرو‌های توانمند و انقلابی برای آینده کشور ایجاد شده است.

با توجه به اهمیت فعالیت در حوزه نوجوان و کمبود مجموعه‌هایی که به‌عنوان مرکز رشد در این حوزه فعالیت می‌کنند این باشگاه در تلاش است تا نوجوانان مستعد در این حوزه را علاوه بر توانمند‌سازی، آماده حضور در فعالیت‌های حرفه‌ای هنری و رسانه‌ای کند.

محمد صادق باطنی مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی گفت: نسل نوجوان به‌گونه‌ای است که خود‌به‌خود همه خبرنگار و عکاسند، اما زمان ما آرزویی قدیمی بود که مکانی باشد تا بتوانیم علایقمان را آنجا محقق کنیم. اگر نوجوانان خودشان را باور نکنند توقع زیادی است که بخواهند دیگران آن‌ها را باور کنند.

وی افزود: تصور عامه این است که نوجوان باید درسش را بخواند، اما شما می‌توانید کار‌های بزرگ کنید مثل حسین فهمیده که جانش را به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن تقدیم کرد.

بشیر حسینی رییس شورای سیاستگذاری باشگاه سواد رسانه‌ای در این آیین راه‌اندازی، تصریح کرد: نسل دهه ۱۳۵۰ در نوجوانی‌اش کار مهمی کرد و آن جنگ بود حالا شما باید خود را ثابت کنید. تا وقتی شما از بیرون توقع دارید اتفاقی رخ نمی‌دهد بنابراین شما باید هوای هم را داشته باشید و به هم اعتماد به‌نفس بدهید کل اتفاقات این مرکز هم برای این است که شما‌ها دست به‌کار شوید.

وی افزود: زمانی اسم سواد رسانه‌ای را کسی نشنیده بود و الان حداقل می‌گویند خوب نیست یا درباره کیفیت آن صحبت می‌شود، اول باید تلاش کنید تا اتفاقی برای شما نوجوانان بیافتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار