کد خبر: 975822
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان، روز دوشنبه خطاب به دولت مستکبر آمریکا، شعار هیهات من الذله را سر خواهند داد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: یوم الله سیزدهم آبان، یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهانخوار و عامل هم گرایی، هم افزایی، وحدت و اتحاد ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

از جمله برنامه‌های این روز را می‌توان به دیدار دانش آموزان و دانشجویان با مقام معظم رهبری در روز یکشنبه ۱۲ آبان، نواخته شدن زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان به صورت همزمان در ۱۱۰ هزار مدارس سراسر کشور اشاره کرد.

همچنین به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان گنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی از روز گذشته در محل سابق مجلس شورای اسلامی با شعار دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی آغاز شده و تا بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت.

با هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌ها و تشکل‌های حوزوی، دانشجویی و دانش آموزی و تشکیل جلسات مختلف در دفاتر این شورا در سراسر کشور، برنامه‌های متنوعی در استان‌ها طراحی و اجرا می‌شود و از جمله، اعزام سخنران به تمامی استان‌های کشور جهت ایراد سخن در مراسم رسمی خواهد بود.

حضور یکپارچه دانشجویان و دانش آموزان به ویژه دانش آموزان بسیجی، جوانان جمعیت هلال احمر و تشکل‌های دانش آموزی (خبرگزاری پانا، خبرگزاری همکلاسی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان) با لباس‌های فرم و پرچم‌های جمهوری اسلامی و الوان و آدمک‌های استکباری، در کنار دیگر اقشار مردمی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان از جمله برنامه‌های این روز به شمار می‌رود.

از دیگر برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان می‌توان به چاپ و انتشار بروشور روشنگری با موضوع یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی میان دانش آموزان کشور، چاپ و انتشار اقلام تبلیغاتی (پوستر، تراکت، بنرو...) و ویژه نامه‌های نشریات و مطبوعات کثیرالانتشار کشور، انتشار ویژه نامه‌های دانش آموزی و دانشجویی پیرامون موضوع سیزدهم آبان و شهدای دانشجو و دانش آموز، برگزاری نشست‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و حلقه‌های معرفتی در حوزه‌های علمیه کشور در خصوص موضوع استکبارستیزی، برگزاری نشست انقلاب دوم، نماد استکبارستیزی دانشجویان با حضور کارشناسان این عرصه در محل لانه جاسوسی سابق همراه با بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام، تدارک امکان بازدید دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه ادوات جاسوسی آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی، برقراری نمایشگاه بصیرت در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا اشاره کرد.

برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع استکبارستیزی و یوم الله ۱۳ آبان در محل لانه جاسوسی برای عموم، حضور مردم به ویژه جوانان، نوجوانان، طلاب، اصناف و دانش آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار مردم در تظاهرات تهران و سراسر کشور از دیگر برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان به شمار می‌رود.

امسال در حالی این مراسم برگزار می‌شود که در چند روز گذشته، شاهد حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی بودهایم و بار دیگر شعار هیهات من الذله حضرت سیدالشهدا توسط میلیون‌ها آزاده خطاب به دولت مستکبر آمریکا و با شعار همیشگی مرگ بر آمریکا سرداده خواهد شد و ۱۳ آبان تماشایی شکل خواهد گرفت.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار