کد خبر: 975787
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، آیین معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام طیبی‌فر جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمازخانه ستاد استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد جلیلی مسوول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم از همراهی بخش‌های مختلف سپاه کردستان در دوران تصدی مسوولیت خویش تقدیر کرد و برای حجت‌الاسلام جعفرنژاد مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: ما اعتقاد داریم انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی و طلوع خورشید ولایت عظماست.

وی افزود: سپاه باید حالت پیش‌رونده و پیش برندگی داشته باشد و برای تحقق این مهم باید حرکت جهادی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد اظهار داشت: تلاش و مجاهدت باید برای خدا و همراه با اخلاص باشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: رهبر معظم انقلاب از مسئولان ولی فقیه انتظاراتی دارند که شامل ارتقای معنویت دینی پاسداران و خانواده آنها، تقویت روحیه انقلابی و جهادی و تعامل با فرماندهی است و انشااءلله این امور را در مسئولیت خویش دنبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد اظهار داشت: امروز ولی فقیه نماد انقلاب اسلامی و ما پاسداران وظیفه‌ای ذاتی در مسیر حفظ انقلاب و آرمان‌های متعالی آن داریم.

در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام احمد جلیلی نماینده پیشین ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تجلیل به عمل آمد و حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان معرفی شد.

گفتنی است، جعفرنژاد پیش از تصدی این مسئولیت به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سلماس آذربایجان غربی مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/76/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر