کد خبر: 975785
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
هماهنگی بین نیروهای مسلح در کردستان مثال‌زدنی است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در سایه الطاف الهی و به برکت خون شهدا شاهد امنیتی اطمینان‌بخش در کردستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان در سنندج با تبریک ایام ماه مبارک ربیع‌المولود، اظهار کرد: استان کردستان یک استان مرزی است که در این استان با جمعیت حدود یک میلیون و 600 هزار نفری، اکثریت جمعیت آن را مسلمانان اهل تسنن تشکیل می‌دهند.

وی افزود: هم اکنون کردستان در یک امنیت اطمینان‌بخش قرار دارد که این مهم به برکت خون شهدا و فضل الهی بوده است.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های کردستان در عرصه‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: این خدمات ثمره مجاهدت‌های هزاران زن و مرد بوده است که از اول انقلاب تاکنون همتی مضاعف داشته‌اند.

وی افزود: در برخی شاخص‌ها با میانگین کشوری برابری می‌کنیم اما در برخی شاخص‌ها هم ضعیف هستیم که امیدواریم این مهم در آینده رفع شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: بیش از 450 هزار کردستانی بسیجی هستند و 66 گردان بیت‌المقدس، 3 کوثر و 5 گردان امنیتی امام علی(ع) در این استان آماده دفاع از انقلاب و کیان کشورمان هستند.

سردار رجبی افزود: برخی از اقشار بسیج ما در کشور وضعیت بسیار خوبی دارند و مابقی نیز در سطوح میانی هسنند.

وی افزود: در برخورد با پدیده‌های ضدامنیتی در قالب ماموریت‌های سخت، نیمه‌سخت و فرهنگی اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفته است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: در حوزه امنیتی هم در کنار سایر نهادها، سپاه اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و ظرفیت خوبی در حوزه هماهنگی بین نیروهای مسلح و امنیتی در استان برخوردار هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: به فضل الهی امنیت استان در یک وضعیت قابل قبول است.

وی در پایان سخنان خود از خدمات حجت‌الاسلام جلیلی مسوول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تقدیر کرد و گفت: تلاش‌های شبانه روزی ایشان در کردستان شایسته والاترین تقدیرهاست و امیدواریم حجت‌الاسلام جعفرنژاد نیز در این مسوولیت موفق باشند.

انتهای پیام/76/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر