کد خبر: 975771
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
مشکل اقتصادی کشور بد مدیریتی کردن آن است
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: یکی از مشکلات اقتصادی در کشور که با آن مواجه هستیم، بد مدیریتی کردن در حوزه اقتصادی است.

حجت الاسلام علی عبدالهی  اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه از زمان قبول مسئولیت، اتکاء به قانون و احقاق حقوق اجتماعی، انسانی و عامه در جامعه را از برنامه‌های خود اعلام و تاکنون به آن عمل کرده است.

مردم می‌خواهند عدالت را در مسایل فردی و اجتماعی خود لمس کنند

وی، افزود: مردم می‌خواهند عدالت را در مسایل فردی و اجتماعی خود لمس کنند که زمینه تحقق آن عدم تبعیض و جلوگیری از عوامل ایجاد فساد در جامعه است.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه ، گفت:  یکی از مشکلات اقتصادی در کشور که با آن مواجه هستیم، بد مدیریتی کردن در حوزه اقتصادی است.

وی، خاطرنشان کرد: با این همه منابع و ثروتی که داریم، عده‌ای از جوانان به سنین 40 سالگی رسیده‌اند اما توان ازدواج ندارند که علت آن تفاوت حاصل از اقتصاد است که آن هم بر می‌گردد به افرادی که در توزیع منابع اقتصادی سهیم هستند.

با مقاومت‌ ریشه فساد را از بین می‌بریم

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: با وجود هجمه‌ها در فضاهای مجازی به قوه قضائیه، ارکان تأثیرگذار نظام و مبانی شرعی و فقهی قانون اساسی، با مقاومت‌مان به راهمان ادامه خواهیم داد و ریشه فساد را از بین خواهیم برد و عدالت را در جامعه جاری خواهیم کرد.

عبدالهی همچنین با حضور در جمع قضات دادگستری نیز بر تکریم ارباب رجوع به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب تاکید کرد.

وی با اشاره به همیشه پشتیبان نظام بوده و همه ما وظیفه داریم با تمام توان در خدمت مردم بوده و در حل مشکلات‌شان در کمترین زمان ممکن تلاش مضاعف داشته باشیم.

مردم در دادسرا و مراکز قضایی نباید معطل شوند

این مقام مسئول بر حاکمیت نظم و انظباط اداری در امور جاری تاکید کرد و افزود: باید تمهیداتی فراهم کنیم مردم در دادسرا و مراکز قضایی معطل نشوند.

در این سفر یک روز رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از ساختمان شهید بهشتی، ساختمان دادگستری، شورای حل اختلاف، پزشک قانونی، ثبت اسناد و زندان اهر بازدید کردند.

 وی در پایان با حضور در منزل  خانواده شهید عباس بابایی از مادر شهید دلجویی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر