کد خبر: 975703
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با توجه به رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد برخی استان‌های کشور احتمال آب گرفتگی معابر و برخورد صاعقه وجود دارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: صادق ضیائیان مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین بولتن‌های هواشناسی امروز برای سواحل غربی دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

او افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای جنوب و نوار شرقی کشور رگبار موقت باران همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از بعدازظهر فردا گستره بارش سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر را در بر می‌گیرد، بیان کرد: روز یکشنبه ضمن تشدید بارش‌ها در سوال دریای خزر رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان را دربر خواهد گرفت.

ضیائیان با بیان اینکه روز دوشنبه بارش‌ها همچنان در سواحل غربی دریای خزر و برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز استمرار خواهد یافت، گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی روز یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش خواهد یافت.

مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی تهران، افزود: بر اساس نقشه‌ها امروز احتمال بارش پراکنده برای تهران دور از انتظار نیست، اما دمای هوا طی روز‌های آتی کاهش محسوسی نخواهد داشت.

او در پایان نسبت به آب گرفتگی برخی استان‌ها هشدار داد و گفت: امروز با توجه به رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد برای استان‌های شمال خراسان رضوی، جنوب خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان احتمال برخورد صاعقه و در برخی مناطق آب گرفتگی معابر وجود دارد که از این رو به افراد توصیه می‌شود احتیاط لازم را به عمل آورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار