کد خبر: 975669
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، گزارش داد که بامداد امروز جمعه نیرو‌های یمنی یک فروند پهپاد جاسوسی «اسکن ایگل» ساخت آمریکا را در حوالی استان عسیر سرنگون کرده‌اند.
سرويس بين الملل جوان آنلاین:  «یحیی سریع» در صفحه توئیتر خود گزارش داد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز حمعه یک فروند پهپاد جاسوسی «اسکن ایگل» ساخت آمریکا را در حوالی استان عسیر سرنگون کرده‌اند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیروی هوایی (ارتش یمن) صبح امروز یک فروند هواپیمای شناسایی «اسکن ایگل» ساخت آمریکا را با با یک سلاح مناسب سرنگون کرد.

بر اساس گزارش یحیی سریع، این هواپیما در زمان هدف قرار گرفتن، مشغول فعالیت‌های جاسوسی و خصمانه در مناطق مرزی عربستان و یمن بوده است.

عصر روز پنجشنبه نیز یحیی سریع در صفحه توییتر خود گزارش داد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی و جنگی عربستان سعودی را در منطقه «راس عیسی» استان الحدیده سرنگون کردند.

طی ماه‌های اخیر نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات پهپادی و موشکی قابل توجهی را در عمق خاک عربستان سعودی انجام دادند که از جمله این عملیات، هدف قرار دادن تاسیسان نفتی آرامکو بود.

نیرو‌های یمنی علاوه بر این در ماه سپتامبر جزئیات عملیات بزرگ «نصر من الله» را منتشر کردند؛ عملیاتی که طی آن هزاران نفر از عناصر مزدور سعودی به اسارت نیرو‌های یمنی در آمدند و بخش قابل توجهی از تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار