کد خبر: 975643
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
آیت‌الله موحدی‌کرمانی:
خطیب نماز جمعه تهران نپرداختن به ظرفیت‌های داخلی و بهره نگرفتن از نیروی جوان انقلابی را یکی از مشکلات امروز کشور دانست و گفت: باید از این‌ها ترسید، باید از تزریق صحنه‌های آلوده و مسموم از طریق فضای مجازی ترسید، باید از وعده‌های دروغین کاندیدا‌ها ترسید.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های دوم این نماز در سخنانی، به تحولات عراق و لبنان اشاره کرد و گفت: مردم عراق در طول ۱۰۰ سال اخیر به دلیل ساختار غلط و نبود برنامه منظم در توزیع ثروت، در فقر و تبعیض به سر می‌برند، بودجه بین فراکسیون‌ها توزیع می‌شود و مردم عملا سهمی در بودجه ندارند.

وی افزود: مردم عراق در تجعمات‌شان خواهان عدالت هستند و مرجعیت محترم و معزز دولت را موظف به اصلاحات و رسیدگی به درخواست‌های مردم کرده اند، دشمنان عراق از گوشه‌ای وارد شده‌اند و در شهر‌هایی مانند بصره و عماره جمع کثیری را کشته‌اند و برخی را در آتش سوزاندند، توجه کنیم که دشمن مترصد این است که فرصتی ایجاد شود و این اوضاع را ایجاد کند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: برخی گروه‌های منحرف که ما آن‌ها را شیعه انگلیسی می‌دانیم در بین صفوف مردم عراق نفوذ کرده‌اند که مردم این کشور باید هوشیار باشند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در بخش دیگری از سخنانش به تحولات اخیر در کشور لبنان اشاره کرد و گفت: دولت لبنان باید از این آهنگ عمومی برای اصلاحات استفاده کند، استعفای نخست‌وزیر سبب تشدید اعتراضات خیابانی شده و طوایف مختلف را درگیر می‌کند، به رهبران طوایف توصیه می‌کنیم که مراقب باشند، لبنان دشمنان سرسختی دارد، این‌ها در کمین همه لبنانی‌ها نشسته‌اند.

وی همچنین در ادامه، خیره شدن به خارج و دشمن و نپرداختن به ظرفیت‌های داخلی و بهره نگرفتن از نیروی جوان انقلابی را یکی از مشکلات امروز کشور دانست و گفت: باید از این‌ها ترسید، باید از تزریق صحنه‌های آلوده و مسموم از طریق فضای مجازی ترسید، باید از وعده‌های دروغین کاندیدا‌ها ترسید.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
1
این ها به غرب چشم دوخته اند
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
1
درسته حاج آقا باید از ... که می خواهد با پنبه سرمان را ببرد ترسید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار