کد خبر: 975619
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان:
مهندس حمیدرضا امیرخانی در نشستی مشترک با حضور حسن کامران نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تکمیل پروژه های نیمه تمام و آغاز بکار پروژه های راهسازی در شرق اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، با حضور حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان ، معاونین و کارشناسان این اداره کل ، مسائل و مشکلات پروژه های حوزه راه وشهرسازی در شرق اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

کامران در این نشست ضمن پیگیری پروژه های مورد نظر شهرستان ، خواستار تکمیل پروژه های اژیه – ورزنه، جیلان آباد – کلمنجان، پل مزرعه شور، دشتی – بهارستان، مزرعه عرب و محور جیلان آباد – فساران - دستگرد مار – تیمیار و ورودی شهر کوهپایه شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان نیز از آغاز عملیات اجرایی پروژه های شرق اصفهان  طی هفته جاری خبر داد و گفت: مصمم هستیم تا پروژه های نیمه تمام را در شرق اصفهان تکمیل و پروژه های مورد درخواست را شروع نماییم.

وی اظهار داشت: در خصوص محور اژیه – ورزنه با توجه به وجود تیرهای برق در مسیر که عاملی بر کندی احداث پروژه شده بود، مقرر شد تا با جابجایی تیرهای برق توسط اداره برق و تامین قیر مورد نیاز از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، عملیات اجرایی این پروژه در اسرع وقت  آغاز گردد.

پروژه جیلان آباد – کلمنجان نیز بحث انتقال اعتبار از راهداری پیگیری و بلافاصله کار توسط پیمانکار آغاز می گردد .

امیرخانی با توجه به اتمام احداث پروژه پل مزرعه شور توسط این اداره کل، گفت: احداث پل مزرعه شور توسط این اداره کل انجام و به اتمام رسیده و احداث راههای دسترسی آن توسط شهرداری و طی هفته جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: پروژه های محور جیلان آباد- فساران-کوهان- دستگردمار و پروژه دشتی – بهارستان نیز جهت انجام عملیات راهسازی و طی هفته جاری به مناقصه گذاشته خواهد شد و پروژه پل مزرعه عرب نیز با توجه به اختصاص یک میلیارد تومان از ابتدای هفته آینده آغاز بکار خواهد نمود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر