کد خبر: 975616
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی احداث خیابان مصلی خبر داد و گفت: برای پروژه احداث این پروژه حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده ۱۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومي منطقه 10 شهرداري اصفهان مهندس شهبازي اظهار كرد: پروژه احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده ۲۲۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد که به منظور روان سازی ترافیک این نقطه از شهر در دستور کار قرار گرفته است وبرای آبادانی شهر باتمام وجود تلاش می کنیم.

وی با اشاره به پروژه های پیاده رو سازی در سطح منطقه ۱۰، تصریح کرد: در سال‌جاری با اعتبار دو میلیارد تومان پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین، صباحی و ضلع شمالی میدان قدس انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: پیاده روسازی خیابان‌های شهید حیدری، امامزاده ابراهیم، حکیم اسدی، شهروند، میرزا نصیر و شهید حسین صفوی‌نژاد بخشی از اقداماتی بوده که در راستای مناسب‌سازی تردد شهروندان انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی (حدفاصل خیابان پروین تا خیابان همدانیان) به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است، گفت: برای پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهبازی گفت: در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای پیاده‌روسازی خیابان معلم واقع در خیابان حکیم شفاهی دوم پیش‌بینی خواهد شد.

وی اظهار کرد: خیابان معلم به طول حدود ۸۰۰ مترمربع دارای مسیر پیاده روی دو طرفه است.

وی ادامه داد: خیابان معلم نیاز به ۱۶۰۰ متر جدول‌گذاری دارد که اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن حدود ۴۰۰ میلیون تومان است و در بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر